logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard

  PR 19.11.2023, przeczytano 388 razy
strzałkistrzałka
Krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard ZOBACZ ILUSTRACJE

Krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard Architecture & Interior Design. Nowy projekt wnętrz od Iliard pozwala gościom Hotelu Małopolanka zanurzyć się w klasycznym designie w stylu retro i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zasmakować w elegancji, jaką do miasta wprowadziła dawna polska arystokracja. Krynica, miasto znane ze swoich uzdrowiskowych walorów, jak i imprez, do których należy Festiwal im. Jana Kiepury czy Forum Ekonomiczne, stopniowo staje się najbardziej eleganckim górskim uzdrowiskiem w Polsce. Swoimi wnętrzami dowodzi, że kurort ma wiele do zaoferowania wymagającym gościom, poszukującym prawdziwego ducha klasycznego designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-krynicka-malopolanka-z-wnetrzami-restauracji-i-spa-od-iliard,402131,artykul.html

Zespół projektowy Iliard przygotował wnętrza restauracji Dwóch Świętych oraz Retro Natura SPA w jednym z najstarszych krynickich hoteli, który od 1924 roku funkcjonował jako Pensjonat Małopolanka. Zadaniem projektantów było stworzenie wnętrz nawiązujących klimatem do tradycji miejsca oraz dopasowanych do stylu lobby, kawiarni i pokoi hotelu.

Styl restauracji to esencja elegancji. Naturalne materiały, stonowane kolory, klasyczne dodatki i oświetlenie tworzą unikalną atmosferę dla romantycznych kolacji, jak również rodzinnych spotkań. Wielobarwne aksamitne obicia kanap i krzeseł pozwalają nadać miejscu wyjątkową energię. Ekskluzywny charakter tworzą klasyczne żyrandole, eleganckie wykończenie drewnianego baru i regały, oferujące selekcję wykwintnych alkoholi. Podłogi łączą w sobie klasykę drewnianej mozaiki z czernią i bielą ponadczasowych wzorów kafli w części barowej. Unikalnym akcentem wnętrza jest rzemieślnicza maszyna do krojenia szynki Van Berkel International, włoskiej manufaktury produkującej maszyny kuchenne od 1848 roku. Całość wnętrza wieńczy klasyczny kasetonowy sufit, w białym kolorze.

Projektując Spa, architekci Iliard postawili sobie za cel stworzenie prawdziwej oazy spokoju i relaksu w klasycznym, a równocześnie przytulnym stylu. Tutaj również dominują naturalne materiały o stonowanych barwach w połączeniu z akcentami o żywych kolorach welurowych obić kanap i siedzisk. Na podłodze znalazł się oryginalny drewniany parkiet, a całość uzupełniają meble w ciemnych odcieniach brązu i złote dodatki. Na ścianach w części mokrej SPA dominuje naturalny, grafitowy kamień z żółtymi użyleniami, co doskonale koresponduje z mosiężnymi akcentami regałów i armatury. Na posadzkach architekci zaproponowali gres z klasycznymi wzorami, nawiązującymi do wiodących akcentów stylistycznych pozostałej części hotelu.

Jak podkreśla Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design, projektantom pracującym przy koncepcji wnętrz Małopolanki zależało na oddaniu ducha dawnej elegancji: To miejsce przenosi nas do czasów, w których elegancja i klasyka była na porządku dziennym. Wnętrza SPA wręcz emanują atmosferą i klasą lat 20. Elegancki gres z mozaiką, meble z ciemnego drewna ze złotymi dodatkami oraz aksamitne obicia mebli w kolorze granatu czy dekoracyjne oświetlenie tworzą przytulny klimat. Hotel Małopolanka z pewnością pozwoli zanurzyć się w wyjątkowej atmosferze Krynicy Zdroju. Tutaj można cieszyć się luksusem, oderwać się od codziennego biegu i podziwiać piękno całego urokliwego regionu.

Realizacja projektu zdecydowanie wpisuję się w styl oraz charakterystykę naszego obiektu – podkreśla Ewelina Migacz, właścicielka Małopolanki. Głównym naszym celem było zachowanie klimatu lat 20-tych starej arystokratycznej Krynicy. Chcieliśmy również zachować „ducha Małopolanki” tak, aby każdy z Gości odpoczywających w naszych wnętrzach czul się nietuzinkowo, a jednocześnie swobodnie i wyjątkowo. Zależało nam, aby Goście po spędzeniu czasu w naszych wnętrzach, zarówno w części hotelowej, gastronomicznej, jak i Spa doznali niezapomnianych wrażeń. Na co dzień spotykamy się z pozytywnymi opiniami o zrealizowanym projekcie, czego dowodem jest zwiększenie zainteresowania obiektem. Goście doceniają nasze usługi oraz atmosferę panującą w Małopolance, dlatego też chętnie wracają w nasze progi. 

Źródło: Iliard Architecture & Interior Design

Galeria: Krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

31 lat SMS-owania
3 grudnia 1992 r. rozpoczęła się historia SMS-owania. 31 lat temu programista z Vodafone wysłał pierwszą wiadomość tekstową o treści: Merry Christmas. Choć wówczas architekci telefonii komórkowej nie planowali stworzenia czatu dla wszystkich, a raczej system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj jest niezbędnym kanałem komunikacji w życiu i biznesie.
Trendy bożonarodzeniowe w branży opakowaniowej
Okres świąteczny to czas, gdy opakowania stają się nie tylko nośnikiem informacji o towarach, lecz również oddzielnymi produktami a nawet do pewnego stopnia prezentami, które mają zbliżyć Klientów do atmosfery Bożego Narodzenia. Karton jako wszechstronny materiał zajmuje szczególne miejsce w projektowaniu opakowań, umożliwiając zastosowanie...
Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę...
Commerce media to koncepcja, która łączy handel elektroniczny z reklamą cyfrową, umożliwiając markom docieranie do konsumentów na platformach online podczas ich interakcji z produktami. Koncepcja wykracza poza tradycyjne modele reklamowe, umożliwiając firmom wykorzystanie własnych platform handlowych, tzw. retail media networks do celów...
Promocja na papierze budzi zaufanie
Polacy są coraz bardziej świadomymi klientami. Dysponując ograniczonymi środkami, wyróżniamy się na tle sąsiadów dużym stopniem świadomości konsumenckiej. Szukamy okazji i potrafimy realnie ocenić czy oferta jest atrakcyjna.[1] Co więcej, chętnie sięgamy w tym celu po gazetki i listy z ofertami.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764