logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Książęce IPA zdobywa mury

  PR 30.07.2021, przeczytano 850 razy
ilustracjastrzałka

Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ksiazece-ipa-zdobywa-mury,392471,artykul.html

Murale, jak każda naścienna forma sztuki, nie tylko zdobią mury, ale są też rodzajem wiadomości zostawianej przez nadawcę dla tego, kto ją rozszyfruje. Mural Książęce IPA „zaczepia” przechodniów zapraszającym gestem znanym z logo Księcia – brand hero marki, który pełni rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Sam konkurs był zaproszeniem konsumentów do świata marki Książęce i niezwykłą okazją do przygotowania projektu kolażu, który stał się częścią miejskiej tkanki jako imponujący mural. Taka odwaga i otwartość do dialogu z konsumentami wpisane są w misję marki.

- Liczba zgłoszeń i jakość nadesłanych prac przerosły nasze oczekiwania. Zwycięska praca została doceniona za szczególnie interesującą i bogatą kolażową kompozycję, nawiązującą do źródeł stylu piwnego Książęcego IPA, czyli historycznego angielskiego rodowodu i nowofalowych amerykańskich chmieli – mówi o konkursie Maciej Kuś, brand manager marki Książęce.

Mural, wykonany według zwycięskiego projektu przez artystów z Good Looking Studio, jest częścią trwającej od marca tego roku wysmakowanej wizualnie i bazującej na współczesnej sztuce kolażu kampanii piwa Książęcego, która opiera się na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki. Jednocześnie wpisuje się w bogatą w Polsce tradycję miejskich murali, która ma już blisko 70 lat.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764