logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kubota świętuje 30 lat komfortu

  PR 09.07.2024, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

W ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zespół Havas Play (Havas Media Network) zrealizował dla marki Kubota kampanię pod hasłem „Wróć do strefy komfortu”, którą marka świętuje 30 lat istnienia i komunikuje nowe kolekcje swoich produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kubota-swietuje-30-lat-komfortu,404939,artykul.html

W ramach zaplanowanych działań, marka zwróciła się do swoich użytkowników z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej poczucia komfortu, dzięki której powstał obraz transformacji komfortu w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech dekad. Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:

  • kontakt z naturą (66% ankietowanych),
  • swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
  • comfort food (53%),
  • dobra muzyka (50%). 

Działania promocyjne obejmowały również współpracę z influencerami, takimi jak Michał Marszał, który przeprowadzał błyskawiczne uliczne ankiety, rozszerzając grupę badawczą czy Kasią Gandor, która wcieliła się w rolę analityczki komfortowej transformacji.

Wideo autorstwa Kasi Gandor: www.youtube.com/watch?v=fsjt5uiJgKY

Całości dopełniły realizacje przygotowane we współpracy z wyselekcjonowanymi komfort creatorami na TikToku i Instagramie marki oraz kampania display.

– Podczas naszych codziennych działań, udowadniamy, jak ważny jest komfort, zarówno w ruchach, jak i myśleniu. Tym razem, w kampanii podsumowującej 30-lecie istnienia marki Kubota, przekonujemy, że ten komfort ma wiele twarzy. Mało tego, on ewoluuje, zmienia się, jednak jedno pozostaje niezmienne – jest gwarantem satysfakcji i dobrego samopoczucia. Mimo że w ciągu ostatnich 30 lat nawyki i styl życia konsumentów zmieniały się diametralnie, potrzeba komfortu pozostaje trwała i Kubota chce odpowiadać na nią tak długo, jak tylko będzie istnieć – komentuje Alina Stoch, CEO & Co-founder marki.

Projekt został zrealizowany w ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zapoczątkowanej w Havas Media Network w zeszłym roku. Jej ideą jest tworzenie wyjątkowych kampanii komunikacji marketingowej, wychodzących poza standard mediowy oraz wprowadzających jakościową zmianę w życie konsumentów, zgodnie z duchem filozofii Make a Meaningful Difference!

Źródło: Havas Media Network

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764