logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kujawski 3 ziarna z nową kampanią w TV i digitalu

  PR 13.03.2023, przeczytano 512 razy
ilustracja

Marka Kujawski 3 ziarna wystartowała z kampanią autorstwa Optima Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kujawski-3-ziarna-z-nowa-kampania-w-tv-i-digitalu,399278,artykul.html

Kujawski 3 ziarna to produkt premium będący ważną częścią portfolio marki Kujawski, która jest najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii olejów jadalnych w Polsce. Dzięki unikalnej kompozycji oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia wzbogaconego olejem lnianym oraz olejem z pestek dyni jest przeznaczony dla konsumentów szukających zdrowszych alternatyw.

Optima Marketing Group w ramach współpracy przygotowała kreację filmów reklamowych oraz billboardów sponsorskich. Agencja była także odpowiedzialna za produkcję spotów. Kampania swoim zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz internet.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764