logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurczak Sielski w „Doradcy Smaku” TVN w ramach wiosennej kampanii

  PR 05.03.2020, przeczytano 1828 razy
ilustracja

SuperDrob S.A., jeden z wiodących polskich producentów drobiu, powraca z nową, wiosenną kampanią reklamową. Linia produktów premium pod marką Kurczak Sielski będzie promowana w głównych stacjach TV oraz serwisach wideo pod hasłem „Naturalnie. Na prostych zasadach”. Dania z Kurczaka Sielskiego pojawią się także w najnowszych odcinkach programu kulinarnego „Doradca Smaku”, emitowanego na głównej antenie TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurczak-sielski-w-_doradcy-smaku_-tvn-w-ramach-wiosennej-kampanii,385940,artykul.html

W pierwszej w tym roku kampanii telewizyjnej, producent kładzie nacisk na naturalne pochodzenie i wyjątkowe walory smakowe produktów na bazie Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Szczególna uwaga skierowana jest na flagowe produkty linii – tuszkę i elementy kurczaka oraz ich różnorodne zastosowanie w kuchni.

Nowością kampanii jest billboard sponsorski. Dzięki wyjątkowej stylizacji i zastosowanej kolorystyce, produkt ma szansę wyróżnić się w bloku reklamowym, a tym samym wzmacniać świadomość marki Kurczak Sielski wśród odbiorców.

Dania z Kurczaka Sielskiego w „Doradcy Smaku” TVN

W ramach działań zasięgowych Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków pojawi się w programie kulinarnym „Doradca Smaku”, emitowanym na głównej antenie TVN. Premiera 1 odcinka z udziałem SuperDrob już 5 marca br., emisja tuż przed kolejnym odcinkiem popularnego serialu „Na Wspólnej”.

Kurczak Sielski będzie obecny w siedmiu odcinkach programu, emitowanych w marcu i kwietniu br. Będzie to okazja do zaprezentowania przez Roberta Sowę cenionych przez niego i innych szefów kuchni walorów Kurczaka Sielskiego, takich jak zwarta struktura mięsa oraz jego smak czy aromat, wzbogaconych dodatkowo, dzięki stosowanym w programie przyprawom Prymat.

– Pragniemy dostarczać konsumentom zdrowe i smaczne mięso, ale również inspiracje, które wzbogacają ich doświadczenia kulinarne. W naszych badaniach niejednokrotnie pytaliśmy Polaków o ich preferencje dotyczące dań z kurczaka. Postanowiliśmy wykorzystać tę wiedzę, by poszerzyć ich zainteresowania o mniej oczywiste propozycje na bazie Kurczaka Sielskiego – tłumaczy Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A.

Kampania zasięgowa SuperDrob – wiosenna odsłona

Kampania rozpoczęła się od 2 marca br. na ogólnopolskich antenach TVN, TVP i Polsat, a także w kanałach tematycznych tych stacji. Spoty w dwóch wersjach (8’’ i 15’’) będą prezentowane przez pięć kolejnych tygodni.

Uzupełnieniem rozpoczynającej się kampanii telewizyjnej będzie seria materiałów, emitowana m.in. przy treściach kulinarnych w popularnych internetowych serwisach wideo. Spoty w wersjach 30’’ i 6’’, utrzymane w ciepłym, rodzinnym klimacie, podkreślają naturalne walory Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Będą emitowane m.in. w serwisie YouTube. Dodatkowo, w sieci pojawią się krótkie formy video (w serwisie YouTube) oraz banery promujące Sielskie dania do piekarnika oraz Sielskie wędliny - pod hasłem #SIELSKIEZYCIE.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację i produkcję materiałów odpowiada GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.

Źródło: SuperDrob S.A.

www.superdrob.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764