logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Labcon wspiera komunikację programu Climate Leadership

  PR 13.01.2025, przeczytano 259 razy
ilustracja

Labcon relevant stories, będący częścią największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce – Group One, nawiązał strategiczne partnerstwo z UNEP/GRID-Warszawa. W ramach współpracy agencja odpowiada za pomoc w komunikacji programu Climate Leadership oraz innych działań, których celem jest wsparcie partnerów organizacji w dążeniu do neutralności środowiskowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-labcon-wspiera-komunikacje-programu-climate-leadership,407112,artykul.html

UNEP/GRID-Warszawa to, jedyny ośrodek afiliowany ONZ ds. środowiska w Polsce (United Nations Environment Programme - UNEP), którego misją jest wspieranie działań na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska. Organizacja ta promuje inicjatywy związane z neutralnością klimatyczną, ochroną bioróżnorodności oraz odpowiedzialnym zarządzaniem zasobami naturalnymi. Dzięki współpracy z ponad 200 ekspertami UNEP/GRID-Warszawa pomaga firmom oraz instytucjom wdrażać strategie minimalizujące negatywny wpływ na klimat, dostarczając wiedzy, narzędzi i rozwiązań opartych na najnowszych badaniach.

Stworzony przez UNEP/GRID-Warszawa program Climate Leadership zrzesza grono niezależnych ekspertów, dzięki czemu oferuje partnerom inicjatywy kompleksowe wsparcie w obszarach takich jak projektowanie zrównoważonych produktów i usług, optymalizacja surowców, rozwój zrównoważonych łańcuchów dostaw, zaangażowanie pracowników w działania proekologiczne oraz wdrożenie nowych regulacji i wymagań ESG. Climate Leadership zapewnia firmom znalezienie odpowiednich dla nich dróg do redukcji negatywnego wpływu na klimat i środowisko.

W ramach współpracy z UNEP/GRID-Warszawa dostarczamy naszemu partnerowi przemyślane, efektywne rozwiązania komunikacyjne a jednocześnie możemy lepiej rozumieć potrzeby organizacji dążących do neutralności klimatycznej. Razem budujemy świadomość ważnych tematów i wspieramy realne działania na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Monika Dobaj, Head of Advocacy w Labcon

Współpraca z Labcon otwiera przed programem Climate Leadership możliwość dotarcia do nowych odbiorców. Dzięki temu partnerstwu jeszcze szerzej rozwijamy społeczność liderów klimatycznych, odgrywających istotną rolę w zielonej transformacji biznesu. Naszym priorytetem jest kontynuacja budowania silnej grupy firm i przedstawicieli biznesu, którzy odważnie wyznaczają kierunki zrównoważonego rozwoju.

Paulina Kulik, koordynatorka programu Climate Leadership

W ramach współpracy agencja Labcon, działając pro bono, odpowiada za kompleksową strategię komunikacyjną – od jej opracowania po realizację. Skupiamy się na precyzyjnym dopasowaniu przekazów do kluczowych momentów, aktywnym prowadzeniu biura prasowego oraz budowaniu silnych relacji z mediami.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764