logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Labcon z kampanią świąteczną dla Wyjątkowego Prezentu

  PR 14.12.2022, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania świąteczna Emoti Group, której najbardziej rozpoznawalnym brandem na polskim rynku jest Wyjątkowy Prezent. Agencja Labcon (Group One) odpowiada za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii, która prowadzona jest równocześnie na pięciu europejskich rynkach. Działania mediowe w Polsce realizuje agencja martech i e-commerce SalesTube (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-labcon-z-kampania-swiateczna-dla-wyjatkowego-prezentu,398349,artykul.html

Kampania świąteczna Emoti Group, która wystartowała w połowie listopada, realizowana jest przez agencję Labcon na pięciu rynkach: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie. W Polsce firma Emoti, obecna na rynku od 2007 roku, znana jest pod nazwą Wyjątkowy Prezent. To sprzedawca prezentów w formie przeżyć z lokalami i wyspami handlowymi w kilkudziesięciu galeriach handlowych w całym kraju oraz platformą sprzedażową wyjatkowyprezent.pl. Marka umożliwia swoim klientom przekazywanie bliskim doświadczeń, ponieważ wierzy, że znaczą one dla ludzi więcej niż kolejny przedmiot.

Ten wyróżnik Wyjątkowego Prezentu został podkreślony w koncepcie kreatywnym świątecznej kampanii Emoti Group. Jej główną bohaterką jest hrabina, której niczego nie brakuje. Ale czy na pewno? Spot video pokazuje, że firma gwarantuje zakup pełnych emocji przeżyć, które zachwycą nawet tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają.

- Od lat promujemy postawę, iż przeżycia, które zostają z nami na lata, są cenniejsze niż rzeczy materialne. W czasie świątecznym wielu z nas staje przed wyzwaniem znalezienia odpowiedniego prezentu dla bliskich osób, dla których trudno jest wybrać ten idealny podarunek. Chcemy być pewni, że dajemy coś wyjątkowego, w szczególności, kiedy bliska osoba prawdopodobnie już wszystko ma - od książek, przez ozdoby, aż po ubrania. Stąd pomysł na kampanię 360, zrealizowaną wspólnie z agencją Labcon, mówiącą „Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają”. Pokazuje ona, że istnieje alternatywa dla upominków materialnych, czyli prezenty w formie przeżyć, które pozwalają doświadczać razem wyjątkowych chwil i spełniać marzenia - komentuje Monika Michael, Group Head of Marketing at Emoti Group.

Za koncept kreatywny, realizację spotów, sesji zdjęciowej i kreacje na potrzeby kampanii online i offline odpowiada Labcon. Spoty, które powstały w trzech wersjach: 30-, 15-, i 6-sekundowej, emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego.

Działania w obszarze online, za które w Polsce odpowiada SalesTube, obejmują: programmatic, kampanię video na YouTube i VOD, reklamy typu display, działania paid social oraz performance marketing poszerzony o afiliację.

Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach i obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.

Kampania online i offline, za którą odpowiadają agencje Labcon (5 rynków) i SalesTube (kampania mediowa online na rynku Polskim) rozpoczęła się 15.11 i potrwa do 24.12.2022.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.
Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant
Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych...
Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research
Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764