logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Labcon z kampanią świąteczną dla Wyjątkowego Prezentu

  PR 14.12.2022, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania świąteczna Emoti Group, której najbardziej rozpoznawalnym brandem na polskim rynku jest Wyjątkowy Prezent. Agencja Labcon (Group One) odpowiada za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii, która prowadzona jest równocześnie na pięciu europejskich rynkach. Działania mediowe w Polsce realizuje agencja martech i e-commerce SalesTube (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-labcon-z-kampania-swiateczna-dla-wyjatkowego-prezentu,398349,artykul.html

Kampania świąteczna Emoti Group, która wystartowała w połowie listopada, realizowana jest przez agencję Labcon na pięciu rynkach: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie. W Polsce firma Emoti, obecna na rynku od 2007 roku, znana jest pod nazwą Wyjątkowy Prezent. To sprzedawca prezentów w formie przeżyć z lokalami i wyspami handlowymi w kilkudziesięciu galeriach handlowych w całym kraju oraz platformą sprzedażową wyjatkowyprezent.pl. Marka umożliwia swoim klientom przekazywanie bliskim doświadczeń, ponieważ wierzy, że znaczą one dla ludzi więcej niż kolejny przedmiot.

Ten wyróżnik Wyjątkowego Prezentu został podkreślony w koncepcie kreatywnym świątecznej kampanii Emoti Group. Jej główną bohaterką jest hrabina, której niczego nie brakuje. Ale czy na pewno? Spot video pokazuje, że firma gwarantuje zakup pełnych emocji przeżyć, które zachwycą nawet tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają.

- Od lat promujemy postawę, iż przeżycia, które zostają z nami na lata, są cenniejsze niż rzeczy materialne. W czasie świątecznym wielu z nas staje przed wyzwaniem znalezienia odpowiedniego prezentu dla bliskich osób, dla których trudno jest wybrać ten idealny podarunek. Chcemy być pewni, że dajemy coś wyjątkowego, w szczególności, kiedy bliska osoba prawdopodobnie już wszystko ma - od książek, przez ozdoby, aż po ubrania. Stąd pomysł na kampanię 360, zrealizowaną wspólnie z agencją Labcon, mówiącą „Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają”. Pokazuje ona, że istnieje alternatywa dla upominków materialnych, czyli prezenty w formie przeżyć, które pozwalają doświadczać razem wyjątkowych chwil i spełniać marzenia - komentuje Monika Michael, Group Head of Marketing at Emoti Group.

Za koncept kreatywny, realizację spotów, sesji zdjęciowej i kreacje na potrzeby kampanii online i offline odpowiada Labcon. Spoty, które powstały w trzech wersjach: 30-, 15-, i 6-sekundowej, emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego.

Działania w obszarze online, za które w Polsce odpowiada SalesTube, obejmują: programmatic, kampanię video na YouTube i VOD, reklamy typu display, działania paid social oraz performance marketing poszerzony o afiliację.

Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach i obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.

Kampania online i offline, za którą odpowiadają agencje Labcon (5 rynków) i SalesTube (kampania mediowa online na rynku Polskim) rozpoczęła się 15.11 i potrwa do 24.12.2022.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764