logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lancerto nowym klientem Salestube

  PR 11.03.2019, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One, dołącza marka mody męskiej, Lancerto. SalesTube, który przejął obsługę marki od iProspect, będzie odpowiadał za jej e-commerce na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lancerto-nowym-klientem-salestube,381593,artykul.html

Agencja SalesTube będzie odpowiedzialna za stałą obsługę Lancerto nastawioną na działania performance, których głównym celem jest wsparcie sprzedaży w sklepie internetowym Lancerto.com.

- SalesTube łączy kompetencje strategiczne z wiedzę ekspercką e-commerce, na każdym obszarze, w którym widzimy potencjał rozwojowy dla naszego biznesu. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy adaptacja zmian w obszarze performance, którą agencja rozpoczęła już na etapie audytu, umożliwi nam szybki zwrot z inwestycji. Jednocześnie dbamy o dostarczenie użytkownikom najlepszego doświadczenia z marką podczas zakupów online i wiemy, że tu także możemy liczyć na najlepsze profesjonalne wsparcie - mówi Mariusz Serafin, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce marki Lancerto.

Wraz z pierwszą kampanią performance agencja wystartowała również z kampanią wizerunkową, promującą nową kolekcję wiosna-lato marki. 15-sec. i 6-sec. spot wizerunkowy będzie wspierany na Facebooku jak również na kanale YouTube poprzez działania programmatic buying. Łącząc cele wizerunkowe ze sprzedażowymi na kanale YouTube, w kampanii zostanie wykorzystany format True View For Shopping. Za rekomendację i zakup mediów odpowiada SalesTube. Kampania wizerunkowa potrwa od 6 marca do końca miesiąca.

- Ekspertyza i skala klientów e-commerce pozwoliła nam na bardzo szybkie zaplanowanie harmonogramu zmian, które zoptymalizują dochodowość e-commerce’u marki Lancerto. Zaproponowaliśmy nowe podejście do stałego wsparcia sprzedaży skorelowane z kampanią wizerunkową, które optymalizuje cały proces i wpłynie na rozwój e-biznesu klienta - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube.

Agencja SalesTube rozpoczęła współpracę z Lancerto z początkiem marca. Umowa na stałe działania sprzedażowe w internecie została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764