logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Łap chwile. Lech z nowym spotem

  PR 06.05.2024, przeczytano 373 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja. ​


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lap-chwile.-lech-z-nowym-spotem,404086,artykul.html

Nowy spot Lecha jest wizualną manifestacją tego, o czym jest nowa platforma komunikacyjna marki: o łapaniu chwil i zdystansowaniu się od pędzącego świata.  

Video prezentuje różne okoliczności sprzyjające wylogowaniu się z cyfrowego świata, wyjściu w plener, zwalnianiu tempa – w schronisku górskim, w ogródku działkowym, w mieście czy na półwyspie Helskim.

Spot, wykorzystując całe portfolio piw od Lecha z naciskiem na piwa bezalkoholowe, uzupełnia nowy język wizualny i platformę komunikacyjną, łącząc ikonę obecną na nowych opakowaniach z chwytliwymi hasłami.

Cieszymy się, że nowa platforma została przyjęta z entuzjazmem. Widzimy, że z lekkością weszła w język fanów naszej marki. Filmową jakością spotu i uniwersalnością przekazu wskazujemy odpowiednią pozycję Lecha na mapie kategorii piwa i w świadomości odbiorców

Paweł Drubkowski, Senior Brand Manager marki Lech

Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów na potrzeby kampanii odpowiada VML. Spot i video digital w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez MOON Films wraz ze studiem postprodukcyjnym TELEVISOR oraz studiem dźwiękowym Juice. Kampanię dopełniają fotografie autorstwa Kamila Kotarby i Pawła Trojanowskiego.

Spot będzie emitowany w kinach, telewizji i Internecie.

Nowa wizja Lecha  

Produkty z portfolio Lecha w nowej identyfikacji wizualnej, obejmujące piwo alkoholowe, niskoalkoholowe, bezalkoholowe oraz funkcyjne, są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Kampania 360 stopni promująca markę Lech i nową platformę komunikacyjną wystartowała w kwietniu. Wtedy marka opublikowała manifest, który pojawił się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Dodatkowo wykorzystywany jest outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech zachęca do łapania chwil i dystansu.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764