logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Launch ekspresów Krups Evidene One w kampanii realizowanej ze Studio Rygalik

  PR 23.03.2020, przeczytano 3457 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania launchująca linię ekspresów do kawy marki KRUPS – Evidence One. Aktywności prowadzone są we współpracy ze Studio Rygalik. Za przebieg i realizację działań odpowiada agencja Cape Morris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-launch-ekspresow-krups-evidene-one-w-kampanii-realizowanej-ze-studio-rygalik,386198,artykul.html

Nowoczesne i w pełni automatyczne ekspresy do kawy KRUPS Evidence One wyróżniają się na rynku dzięki połączeniu innowacji z tradycją oraz piękna z najwyższą jakością, a zaparzona z ich pomocą kawa ma zawsze intensywny smak i aromat. Urządzenia pozwalają oszczędzać czas dzięki funkcji ONE TOUCH, za pomocą, której przygotowuje się dwie mleczne kawy jednocześnie. Ekspres EVIDENCE ONE posiada także funkcję zapamiętywania ulubionego napoju.

Kampania launchująca ekspresy KRUPS nawiązuje do funkcjonalności urządzeń i opiera się o koncept personalizacji ekspresów oraz towarzyszących im akcesoriów. Działania wizerunkowe i reklamowe rozpoczęły się w marcu. Core kampanii stanowi akcja przygotowana we współpracy ze Studio Rygalik. W ramach promocji, przy zakupie ekspresu KRUPS Evidence One (modele EA895E orazEA895N) i po zarejestrowaniu się na stronie www.zmiloscidosztuki.pl, konsumenci będą mogli odebrać wyjątkowe naczynia na mleko zaprojektowane przez Studio Rygalik. Karafki mają efektowną, minimalistyczną formę, zaś zamykające je kule przygotowano zgodnie z trendem zero waste – ze specjalnie przetworzonych fusów kawowych. Liczba naczyń wydawanych w akcji jest limitowana. Promocja trwa od 2 marca do wyczerpania zapasów.

– Ekspresy KRUPS Evidence One umożliwiają konsumentowi wybór spośród aż 17 programów automatycznych, co pozwala na delektowanie się kawą czarną, mleczną, a nawet trzema rodzajami herbat. Urządzenia można spersonalizować i ustawić tak, aby zawsze otrzymać napój o takiej mocy czy ilości mleka, jaką lubimy. Chcieliśmy, aby kampania reklamowa była spójna z wyróżnikami ekspresów Evidence One i dotyczyła ich funkcjonalności oraz eleganckiego designu. – mówi Zuzanna Kotowska, Junior Product Manager, Groupe SEB.

Dodatkową aktywnością towarzyszącą kampanii, będzie możliwość spersonalizowania ekspresu w specjalnym konfiguratorze, dostępnym w dedykowanym sklepie marki przygotowanym z myślą o kampanii. Na stronie www.konfigurator.zmiloscidosztuki.pl konsumenci będą mogli przygotować designerskie naklejki, które pozwolą odmienić oblicze ekspresu, dostosować je do indywidualnych preferencji czy wyglądu wnętrza. Sklep daje także możliwość skorzystania z gotowych, designerskich wzorów.

– Dzięki ofercie KRUPS, konsumenci ceniący sobie indywidualizm będą mogli się wyróżnić. Konfigurator pozwala zaprojektować front ekspresu w ulubionej kolorystyce oraz wzornictwie i otrzymać go w postaci okleiny do urządzenia. W ten sposób każdy napój przygotowany w EVIDENCE ONE stanie się doznaniem nie tylko smakowym, ale i estetycznym. – mówi Magda Stawinoga, Account Supervisor z agencji Cape Morris.

– W Studio Rygalik kluczowe jest dla nas świadome podejście do projektowania. Każdy projekt traktujemy całościowo i odpowiedzialnie, biorąc pod uwagę jego wpływ na środowisko naturalne i zasoby naszej planety. Tak było również w przypadku współpracy z marką Krups. Podczas tworzenia koncepcji kierowaliśmy się przede wszystkim starannym doborem materiałów oraz ideą zrównoważonego rozwoju. W efekcie powstała ceramiczna karafka w mlecznym kolorze, o prostej, ponadczasowej formie. Jej proporcje, w tym charakterystyczne przewężenie, nie są przypadkowe - zaprojektowane zostały by wspierać komfort użytkowania. Zmieloną kawę wykorzystaliśmy ponownie, dzięki czemu zamiast odpadem stała się tworzywem, z którego wykonana jest kula zamykająca karafkę. – mówi Tomek Rygalik, Studio Rygalik.

W ramach działań reklamowych online emitowane są spoty 15- i 45-sekundowe. Aktywności wspierają także POS-y obecne w wybranych sklepach sieci Media Markt, Media Expert i RTV Euro AGD. Za koncepcję i realizację kampanii launchującej ekspresy KRUPS Evidence One odpowiada agencja Cape Morris. Produkcję video zrealizowała Papaya Films. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764