logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Launch marki Geocel ze wsparciem Pomarańczy

  PR 23.05.2024, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

Pomarańcza wspiera Sherwin-Williams we wprowadzeniu produktów Geocel. A wszystko zaczęło się od przemyślanej strategii komunikacji marki i strategii trade marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-launch-marki-geocel-ze-wsparciem-pomaranczy,404327,artykul.html

Launch marki wymaga odpowiedniej strategii – i właśnie na niej zostały oparte działania mające na celu wprowadzenie produktów Geocel (klejów, uszczelniaczy, silikonów) na polski rynek. Na tym jednak nie kończy się rola Pomarańczy.

Agencja odpowiada za key visual, polskie wersje etykiet dla gamy produktów oraz kompleksową obsługę projektową i produkcyjną kluczowych materiałów drukowanych oraz POS wspierających sprzedaż w sklepach sieciowych i tradycyjnych.

Współpraca agencji marketingowej Pomarańcza i  Sherwin-Williams obejmuje także: wdrożenie polskiej wersji strony internetowej www.geocelpolska.pl i opracowanie materiałów video uatrakcyjniających prezentację marki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Pomarańcza

pomarancza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764