logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lavazza ruszyła z szeregiem jesiennych aktywacji konsumenckich

  PR 14.10.2021, przeczytano 827 razy
ilustracjastrzałka

Marka w trzecim kwartale tego roku ruszyła z szeregiem aktywacji konsumenckich obejmujących dwie loterie i dwa konkursy kreatywne. Za organizację i kompleksową obsługę wszystkich aktywacji odpowiedzialna jest agencja NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lavazza-ruszyla-z-szeregiem-jesiennych-aktywacji-konsumenckich,393361,artykul.html

W ramach jesiennych aktywacji odbyły się dwie loterie – „Spraw sobie kulinarną ucztę z Lavazza” w sieci Carrefour, w której nagrodą główną była kolacja z włoskim szefem kuchni i ambasadorem Lavazza Andreą Camastra oraz „Wygrywaj zwroty za Twoje zakupy” w sieci sklepów Netto, w której uczestnicy wygrywali zwroty do kwoty 250 zł. Nagrodami dodatkowymi w loteriach były roczne zapasy kawy Lavazza.

Z początkiem października wystartowały dwa konkursy kreatywne pod hasłem „Zacznij dzień z Lavazza” w sieci E.Leclerc i Lidl. Nagrodami głównymi w konkursach są kultowe akcesoria kuchenne włoskiej marki SMEG, a w ramach nagród dodatkowych uczestnicy mogą zgarnąć kawę Lavazza i zestaw filiżanek.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

NAV agency odpowiedzialna za szereg aktywacji dla Lavazza

NAV agency obsługuję markę Lavazza w zakresie działań BTL na podstawie umowy ramowej. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji, mechaniki, kreacji oraz kompleksową obsługę prawną i organizacyjną wszystkich jesiennych aktywacji.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764