logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lay’s zachęca do dzielenia się uśmiechami

  PR 03.08.2021, przeczytano 805 razy
ilustracjastrzałka

Lay's rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne. Za przygotowanie kampanii i regionalnych toolkitów odpowiada VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lay%E2%80%99s-zacheca-do-dzielenia-sie-usmiechami,392511,artykul.html

Nic tak nie zaraża dobrą energią, jak szczere uśmiechy. Potrafią przełamać (a nawet stopić) pierwsze lody i ułatwić nawiązywanie relacji z innymi. Podczas pandemii były one jednak skrzętnie skrywane za maseczkami i zamknięte w domowym zaciszu. Marka Lay’s dostrzega, że konsumenci są stęsknieni za widokiem uśmiechów — czy to przypadkowych przechodniów, czy też najbliższych.

Rosja:

Polska:

Nowa odsłona marki Lay’s promuje działalność charytatywną i niesienie pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej. Receptura na dzielenie się uśmiechem z bliźnim jest niezwykle prosta — wystarczy kupić opakowanie chipsów Lay’s, a część zysków ze sprzedaży każdej z paczek wesprze działania lokalnych fundacji charytatywnych.

Nowa kampania Smiles nie tylko zachęca ludzi to uśmiechania się, ale także pokazuje moc uśmiechu i udowadnia, że może on nieść realną pomoc innym. - Zlata Ruzhenskaya, Senior Marketing Manager, Potato Chips, EER, PepsiCo

W ramach aktywacji marka przedstawi także filtr AR na Instagramie, który umożliwi przeniesienie prawdziwych uśmiechów użytkowników na wirtualne paczki Lay's i dzielenie się nimi na platformach social media.

Za strategię, ideę kreatywną, a także przygotowanie regionalnych toolkitów, obejmujących KV, TVC, POS, OOH oraz assety digital, a także development filtra AR na Instagramie odpowiada VMLY&R Poland. Adaptacją kampanii na polskim rynku zajęła się Przestrzeń.

Ukraina:

Rumunia:

Źródło: VMLY&R Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764