logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free: Ambasadorzy marki trenują na osiedlu

  PR 22.05.2020, przeczytano 1834 razy
ilustracja

Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W końcu Lechendy mogą wszystko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lech-free%3A-ambasadorzy-marki-trenuja-na-osiedlu,387124,artykul.html

Lech Free od lat zachęca do aktywności fizycznej, realizując niestandardowe działania. Po serii uszytych na miarę obecnej sytuacji treningów live na Facebooku, przyszedł czas, by pójść o krok dalej. Ambasadorzy marki, uzbrojeni w maty, megafony i zapas Lecha Free, ruszyli na jedno z warszawskich osiedli. Ich cel: wspólna rozgrzewka, która doda mieszkańcom energii na cały dzień i zainspiruje do systematycznej aktywności. Medalista Igrzysk Olimpijskich Damian Janikowski i trenerka personalna Natfit prezentowali między innymi pompki i skłony w oparciu o balustradę, bieg bokserski w miejscu, przysiady czy wymachy. Początkowo mieszkańcy podchodzili do aktywności z dystansem, jednak już po kilku minutach na balkonach zebrała się spora grupa sąsiadów. Marka udowadnia, że aktywność podczas kwarantanny nie jest zarezerwowana dla profesjonalnych sportowców – jest potrzebna dla każdego z nas, by mimo niesprzyjających okoliczności pozostać w dobrej formie.

Opublikowany na kanałach marki film z całego wydarzenia i liczne reakcje odbiorców udowadniają: Polacy są gotowi, by wstać z kanap! W licznych komentarzach użytkownicy polecają swoje osiedla, do realizacji podobnej akcji.

Trening zrealizowany został w ramach kampanii Lech Free pod hasłem „Lechendy mogą wszystko”. Za realizację pomysłu odpowiada agencja Tailor Made PR, zaś reakcje mieszkańców warszawskiego osiedla uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764