logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard

  PR 21.02.2019, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lech-z-nowym-serwisem-internetowym-od-cut-the-mustard,381332,artykul.html

Dostępny w wersji desktopowej i mobilnej serwis Lech.pl kładzie nacisk na atrakcyjną prezentację szerokiej gamy piw oferowanych przez markę Lech.

– Wyważone użycie elementów identyfikacji marki oraz atrakcyjny i nowoczesny design służą budowaniu rozpoznawalności marki Lech w sieci. Zastosowane funkcjonalności sprawiają, że strona jest atrakcyjna i przejrzysta jednocześnie oddając ducha marki – mówi Marcin Strzałkowski, Creative Parter, Cut The Mustard.

Cut the Mustard pracuje dla marki Lech od 2017 r. Agencja odpowiada za strategię digital i prowadzenie serwisów social media należących do marek Lech Premium oraz ICE, a od 2018 r. także za obsługę Lecha Free.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, H&M, Aegon, Iwostin, British Automotive Polska czy Dawtona.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764