logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lekkie Ż w czterech nowych odsłonach

  PR 08.04.2022, przeczytano 4762 razy
ilustracjastrzałka

Marka Żywiec od zawsze wyznacza trendy, kształtując polski rynek piwa. Ubiegłoroczna nowość – piwo Żywiec Jasne Lekkie, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom szczególnie młodszych dorosłych konsumentów, okazała się dużym sukcesem. W tym sezonie Żywiec po raz kolejny zaskakuje, rozwijając ofertę Lekkich Ż z subtelną owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec Lekki Limonż 0,0% oraz dystrybuowany w sieci Żabka – Żywiec Lekki Grejpfruż 4,5%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lekkie-z-w-czterech-nowych-odslonach,395432,artykul.html

Wprowadzone w ubiegłym roku piwo Żywiec Jasne Lekkie stanowiło odpowiedź na rynkowe zapotrzebowanie na sesyjne lagery. Produkt okazał się dużym sukcesem, zajmując pierwsze miejsce wśród wszystkich innowacji w kategoriach: sprzedaż wolumenowa, udziały wolumenowe oraz rotacja w całej Polsce, także w dyskontach[1]. Nowy Żywiec został również wyróżniony w konkursie „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”, zwyciężając w kategorii Piwa i piwa specjalne.

Teraz, rozszerzając portfolio sesyjnych lagerów, Żywiec wprowadza na rynek Lekkie Ż w wersji z delikatną cytrusową nutą. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących lekkiego piwa bez dodatku cukru o subtelnym owocowym smaku[2]. Nowe Lekkie Ż to orzeźwiające lagery z cytrusową nutą limonki, pomarańczy i grejpfruta.  Piwa filtrowane są na zimno i warzone bez dodatku cukru. W ofercie dostępne są: Żywiec Jasny Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Jasny Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec Jasny Lekki Limonż 0,0% oraz dystrybuowany w sieci Żabka – Żywiec Jasny Lekki Grejpfruż 4,5%.

Nowe portfolio lekkiego Żywca sprzedawane będzie w transparentnej butelce 400 ml, podkreślającej lekkość i orzeźwiające właściwości produktu. Produkt będzie dostępny we wszystkich kanałach sprzedaży, w tym w HoReCa.

Nowy Żywiec Jasne Lekkie otrzyma szeroko zakrojone wsparcie marketingowe. Naming, design i identyfikacja wizualna zostały przygotowane przez agencję brandingową TOUCHIDEAS. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Dane Grupy Żywiec SA za NielsenIQ
[2] Źródło Kantar BGS 2021

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764