logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lepont ze stałą obsługą PR dla marki Makłowicz i Synowie

  PR 10.07.2023, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów Lepont dołączyła marka Makłowicz i Synowie, która ze swoimi produktami zadebiutowała w czerwcu na rynku spożywczym Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR korporacyjnego oraz produktowego, w tym m.in. strategia komunikacji, biuro prasowe, media relations, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz realizacja wydarzeń specjalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lepont-ze-stala-obsluga-pr-dla-marki-maklowicz-i-synowie,400713,artykul.html

Współpraca pomiędzy Lepont a rodziną Makłowiczów rozpoczęła się w lutym br., gdzie do głównych zadań agencji należała budowa i realizacja komunikacji dotyczącej podpisania umowy pomiędzy firmami Pamapol i Propinquus, na mocy której powstała spółka Makłowicz i Synowie. Następnie Lepont opracowała m.in. strategię komunikacji marki Makłowicz i Synowie oraz pozycjonowanie poszczególnych jej przedstawicieli.

Współpraca z rodziną Makłowiczów, jest dla Lepont krokiem w rozwoju agencji w komunikacji segmentu FMCG. Wszyscy chyba czekaliśmy na ten moment, kiedy Pan Robert założy własną markę z produktami spożywczymi, to dlas ogromne wyróżnienie, że możemy współtworzyć ją strategicznie i komunikacyjnie od początku. - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.

W ramach zawartej umowy agencja odpowiedzialna jest także za consulting PR dla rodziny Makłowiczów.

Współpraca ma charakter stały.

Źródło: Lepont

www.lepont.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764