logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Life on Mars dla New Balance

  PR 24.09.2020, przeczytano 1155 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-life-on-mars-dla-new-balance,388549,artykul.html

Z powodu pandemii COVID-19, tegoroczny 42. PZU Orlen Maraton Warszawski przybrał wyjątkową formułę. Choć ograniczona liczba osób weźmie udział w stacjonarnym biegu w centrum stolicy, to większa część uczestników pobiegnie wirtualnie dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji, co stało się głównym punktem komunikacji przygotowanej przez Life on Mars dla marki New Balance, oficjalnego partnera maratonu.

- Tegoroczny bieg odbywa się w wyjątkowych okolicznościach i na całkiem nowych zasadach. Jako jedną z najpopularniejszych marek obuwia sportowego nad Wisłą, nie mogliśmy nie zaangażować się kolejny raz w tak fantastyczny biegowy projekt. Cieszymy się, że mimo okoliczności będziemy częścią tej historii, zwłaszcza że o fantastyczną oprawę naszego partnerstwa zadbał Life on Mars - komentuje Iga Bielawski, Marketing Director New Balance.

Opracowana przez Life on Mars kampania Wirtualny maraton, prawdziwy wysiłek ma zachęcić biegaczy, którzy z powodu obostrzeń nie mogą wystartować stacjonarnie w wydarzeniu. W realizacji tych założeń pomóc ma między innymi komunikacja w mediach społecznościowych, współpraca z ambasadorami marki, akcje współorganizowane z partnerami zewnętrznymi – takimi jak stacje radiowe i portale informacyjne czy obecność w sklepach.

Life on Mars to agencja kreatywna należąca do grupy Brand New Galaxy.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764