logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Life on Mars dla New Balance

  PR 24.09.2020, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-life-on-mars-dla-new-balance,388549,artykul.html

Z powodu pandemii COVID-19, tegoroczny 42. PZU Orlen Maraton Warszawski przybrał wyjątkową formułę. Choć ograniczona liczba osób weźmie udział w stacjonarnym biegu w centrum stolicy, to większa część uczestników pobiegnie wirtualnie dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji, co stało się głównym punktem komunikacji przygotowanej przez Life on Mars dla marki New Balance, oficjalnego partnera maratonu.

- Tegoroczny bieg odbywa się w wyjątkowych okolicznościach i na całkiem nowych zasadach. Jako jedną z najpopularniejszych marek obuwia sportowego nad Wisłą, nie mogliśmy nie zaangażować się kolejny raz w tak fantastyczny biegowy projekt. Cieszymy się, że mimo okoliczności będziemy częścią tej historii, zwłaszcza że o fantastyczną oprawę naszego partnerstwa zadbał Life on Mars - komentuje Iga Bielawski, Marketing Director New Balance.

Opracowana przez Life on Mars kampania Wirtualny maraton, prawdziwy wysiłek ma zachęcić biegaczy, którzy z powodu obostrzeń nie mogą wystartować stacjonarnie w wydarzeniu. W realizacji tych założeń pomóc ma między innymi komunikacja w mediach społecznościowych, współpraca z ambasadorami marki, akcje współorganizowane z partnerami zewnętrznymi – takimi jak stacje radiowe i portale informacyjne czy obecność w sklepach.

Life on Mars to agencja kreatywna należąca do grupy Brand New Galaxy.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.
Remadays Warsaw 2021 – „Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Znanylekarz.pl w kampanii społecznej „Ty czujesz, my dbamy”
Kampania "Ty czujesz, my dbamy" skierowana jest do pacjentów z problemami skórnymi i ma na celu uświadomienie, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku...
X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium nt kontroli barwy
Firmy X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium przy „Kolorowej filiżance herbaty…”. Już 20 października br odbędzie się drugie webinarium z serii „Kolorowa filiżanka herbaty z X-Rite i Reprograf-Grafikus”. Teraz tematem głównym będzie „Aplikacja eXact manager” i jest skierowane głównie do drukarni i...
Niestandardowa realizacja Valentino na nośnikach Warexpo
Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764