logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lifetube dla Go Active: treningi z mistrzami sportowymi

  PR 24.11.2023, przeczytano 562 razy
ilustracja

Lifetube, specjalizujący się w influencer marketingu i ekonomii twórców, zorganizował aktywację konkursową promującą produkty Go Active stworzone przez Biedronkę. Do wygrania są treningi z siatkarzem Tomaszem Fornalem oraz lekkoatletką Ewą Swobodą. Konkurs Perspektywa Go Active trwa do 26.11.2023 r. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lifetube-dla-go-active%3A-treningi-z-mistrzami-sportowymi,402208,artykul.html

Produkty Go Active stworzone przez Biedronkę skierowane są do osób aktywnych fizycznie, które mogą mieć większe zapotrzebowanie na poszczególne składniki odżywcze i energię. Ułatwiają one właściwe komponowanie diety, dzięki m.in. produktom proteinowym lub też stanowiącym źródło witamin, pomagających utrzymać prawidłowy metabolizm energetyczny. W ramach promocji produktów Go Active Lifetube zorganizował konkurs Perspektywa Go Active, w którym uczestnicy pokazują, jak wyglądają treningi z produktami od Biedronki.

Produkty Go Active stworzone zostały z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które lubią sport i treningi. Naturalne było więc zaangażowanie do konkursu sportowców, którzy na co dzień promują zdrowy i aktywny tryb życia. Uczestnicy będą mieli okazję wygrać wspólny trening z mistrzami, którzy przekażą im cenne wskazówki, a także pomogą im rozwijać swoją pasję, jaką jest sport. Działania, które podjęliśmy mają na celu nie tylko promocję marki Go Active, ale również zachęcenie regularnych konsumentów do pokazania produktów ze swojej perspektywy – mówi Barbara Kropidłowska, Account Supervisorka w Lifetubie.

Organizatorem konkursu jest Lifetube, który odpowiada za kompleksowe przeprowadzenie i koordynację konkursu promującego produkty Go Active. W ramach nagrody aż 10 osób będzie mogło odbyć wspólny trening z popularnymi sportowcami – wicemistrzem świata i tegorocznym mistrzem Europy Tomaszem Fornalem lub złotą medalistką halowych mistrzostw Europy Ewą Swobodą.

Źródło: Lifetube

lifetube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764