logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lifetube dla Go Active: treningi z mistrzami sportowymi

  PR 24.11.2023, przeczytano 888 razy
ilustracja

Lifetube, specjalizujący się w influencer marketingu i ekonomii twórców, zorganizował aktywację konkursową promującą produkty Go Active stworzone przez Biedronkę. Do wygrania są treningi z siatkarzem Tomaszem Fornalem oraz lekkoatletką Ewą Swobodą. Konkurs Perspektywa Go Active trwa do 26.11.2023 r. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lifetube-dla-go-active%3A-treningi-z-mistrzami-sportowymi,402208,artykul.html

Produkty Go Active stworzone przez Biedronkę skierowane są do osób aktywnych fizycznie, które mogą mieć większe zapotrzebowanie na poszczególne składniki odżywcze i energię. Ułatwiają one właściwe komponowanie diety, dzięki m.in. produktom proteinowym lub też stanowiącym źródło witamin, pomagających utrzymać prawidłowy metabolizm energetyczny. W ramach promocji produktów Go Active Lifetube zorganizował konkurs Perspektywa Go Active, w którym uczestnicy pokazują, jak wyglądają treningi z produktami od Biedronki.

Produkty Go Active stworzone zostały z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które lubią sport i treningi. Naturalne było więc zaangażowanie do konkursu sportowców, którzy na co dzień promują zdrowy i aktywny tryb życia. Uczestnicy będą mieli okazję wygrać wspólny trening z mistrzami, którzy przekażą im cenne wskazówki, a także pomogą im rozwijać swoją pasję, jaką jest sport. Działania, które podjęliśmy mają na celu nie tylko promocję marki Go Active, ale również zachęcenie regularnych konsumentów do pokazania produktów ze swojej perspektywy – mówi Barbara Kropidłowska, Account Supervisorka w Lifetubie.

Organizatorem konkursu jest Lifetube, który odpowiada za kompleksowe przeprowadzenie i koordynację konkursu promującego produkty Go Active. W ramach nagrody aż 10 osób będzie mogło odbyć wspólny trening z popularnymi sportowcami – wicemistrzem świata i tegorocznym mistrzem Europy Tomaszem Fornalem lub złotą medalistką halowych mistrzostw Europy Ewą Swobodą.

Źródło: Lifetube

lifetube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764