logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Linkleaders wspiera Fundację DOBROdzieje się

  PR 10.11.2024, przeczytano 301 razy
ilustracja

Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się. Zespół Linkleaders poprowadzi działania PR i media relations Fundacji. Wspólnie będziemy działać na rzecz dzieci pozostających w pieczy zastępczej i rodzin, które pełnią nad nimi opiekę. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-linkleaders-wspiera-fundacje-dobrodzieje-sie,406426,artykul.html

Wywodząca się z Łodzi Fundacja DOBROdzieje się niesie pomoc dzieciom wychowywanym w pieczy zastępczej i wspiera rodziców, którzy zdecydowali się pełnić rolę opiekunów. Fundację tworzy zespół pełnych pasji ludzi, którzy na różnych etapach swojej zawodowej ścieżki byli lub nadal są związani z Centrum Administracyjnym Pieczy Zastępczej w Łodzi, a także realizowali kampanię społeczną „Rodzina Jest Dla Dzieci”.

„Naszym celem jest wspieranie rodzin zastępczych, a to oznacza, że pomagamy zarówno dzieciom, jak i rodzicom. Nasi młodsi podopieczni mają różnorodną, niekiedy bardzo trudną przeszłość, a my staramy się odbudować ich wiarę w siebie i zapewnić jak najlepszy start w dorosłe życie. Rodzice mogą liczyć na nasze wsparcie m.in. w kontakcie z lekarzami i specjalistami, których potrzebują dzieciaki. Chcemy, aby rodziny zastępcze czuły, że są częścią społeczności, nie są pozostawione same sobie. Temat pieczy zastępczej w Polsce jest trudny, wymaga dialogu, oraz pewnych zmian administracyjno-prawnych. Działając wspólnie, możemy bezpośrednio wpłynąć na zwiększenie dobrostanu dzieci. Jestem przekonana, że dzięki wsparciu zespołu Linkleaders o naszej misji dowie się więcej osób, a co za tym idzie – będziemy w stanie pomóc większej liczbie dzieci. To nasz priorytet”, mówi Agnieszka Nowicka, Prezeska Fundacji DOBROdzieje się.

Na co dzień Fundacja organizuje dla swoich podopiecznych spotkania z przedstawicielami świata mediów i nauki, wizyty w ciekawych miejscach na mapie Łodzi, czy tematyczne warsztaty. Jest także współorganizatorem cyklicznej akcji „List do Mikołaja”, w ramach której darczyńcy realizują marzenia dzieci z rodzin zastępczych, domów dziecka i świetlic środowiskowych. We współpracy z ogólnopolską akcją społeczną „Zapinaj pasy w taksówce” Fundacja organizuje również koncerty charytatywne, z których cały dochód przeznaczany jest na wsparcie łódzkich rodzin zastępczych. Poza tym zapewnia swoim podopiecznym korepetycje ze szkolnych przedmiotów czy dostęp do różnorodnych zajęć pozaszkolnych.

„Z Fundacją znamy się od lat i gorąco kibicujemy jej działaniom. Cieszę się, że teraz będziemy mogli pomagać jej na co dzień. Jedną z najważniejszych wartości Linkleaders, jest dzielenie się naszymi kompetencjami w dobrej sprawie. Mamy nadzieję, że nasza pomoc, zaangażowanie i kreatywność bezpośrednio przełożą się na poprawę życia setek potrzebujących dzieci, które przeszły w swoim życiu zbyt wiele. Jesteśmy niezwykle wdzięczni Fundacji DOBROdzieje się, że otaczają rodziny zastępcze swoją opieką. To duma z Wami współpracować!”, mówi Justyna Jedlińska, współwłaścicielka Linkleaders.

Za strategiczną opiekę nad projektem odpowiada Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders. Zespół projektowy tworzą natomiast wieloletni eksperci PR: Maja Michalak, Monika Aleksandrzak-Grabska, Olga Skarżyńska i Krzysztof Szymański.

Źródło: Linkleaders

Dodatkowe informacje:

Linkleaders to jedna z największych polskich agencji PR i EB. Od 2010 roku z sukcesem integruje usługi komunikacji korporacyjnej opartej na insightach z zarządzaniem markami pracodawców i marketingiem rekrutacyjnym. Z jej doradztwa korzystają międzynarodowi liderzy branż nieruchomościowej, IT, HR i nowoczesnych usług biznesowych. Od 2022 roku Linkleaders pod marką dat:awesome rozwija także praktykę komunikacji korporacyjnej opartej na badaniach ilościowych i raportach badawczych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764