logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Liquidthread i Publicis Leon z działaniami branded content dla Corega

  PR 25.11.2023, przeczytano 550 razy
ilustracjastrzałka
Kadr z filmu

Agencja LiquidThread i zespół Publicis Leon (Publicis Groupe) przygotowały kampanię dla marki Corega, należącej do Haleon. Główną rolę w serii odcinków „Czas na lepsze” odgrywają wybrani w drodze castingu konsumenci, którzy spełniają swoje marzenia, zachęcając tym innych do zmian.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-liquidthread-i-publicis-leon-z-dzialaniami-branded-content-dla-corega,402218,artykul.html

Seria „Czas na lepsze” to inspirująca i pełna optymizmu opowieść o sile determinacji i pasji, która ma pomóc konsumentom w wieku 40+ pokonywać własne słabości oraz kompleksy, a tym samym wieść życie bez ograniczeń. Wiarę w siebie i chęć do działania przywraca marka Corega, lider w kategorii produktów do pielęgnacji protez zębowych. Program ma za zadanie budować większą świadomość i przełamywać temat tabu utraty zębów i noszenia protez. Seria przedstawia historie czterech osób, które są przykładem na to, że każda zmiana, nawet najmniejsza, może wpłynąć na komfort życia.

Czas na lepsze” to nasz pilotażowy projekt w Polsce, największym rynku Haleon w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako firma z branży consumer healthcare zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów i wspierać ich w codziennym dbaniu o zdrowie. Kampania ma za zadanie ocieplić wizerunek protez zębowych i zachęcić do ich właściwej pielęgnacji, by pomóc konsumentom wyzbyć się nieuzasadionego wstydu i przywrócić radość z życia. Liczymy, że pokazanie sylwetek prawdziwych bohaterów, którzy opowiedzą własnymi słowami, dlaczego warto zainwestować w siebie i zadbać o swój uśmiech, pchnie ich rówieśników do podobnych zmian lub otworzy ich na zupełnie nowe, pozytywne doświadczenia – mówi Magdalena Czarnecka, CEE Marketing Manager Corega w firmie Haleon.

Wiemy, jak ważne jest dobre samopoczucie, a rolą marki Corega jest pokazanie, że proteza może dodać pewności siebie. Chcemy normalizować ich noszenie i sprawić, by konsumenci czuli się w nich pewnie i komfortowo. „Czas na lepsze” to program, który pokazuje, że pomimo wyzwań nie jest za późno na walkę „o lepsze jutro– dodaje Michalina Sikora, Junior Brand Manager Corega w Polsce. 

„Czas na lepsze” ma swoją premierę w serwisie Interia.pl w piątek 24 listopada. Emisję odcinków będzie można oglądać również na kanale TV4 w soboty o godz. 14:50, w Polsat Play w poniedziałki o 15:00 oraz w Super Polsat w środy o 14:05. Oprócz standardowych odcinków, na stronie Interia.pl przewidziana jest specjalna sekcja edukacyjna dla konsumentów noszących protezy. Druga część kampanii będzie skupiała się na testymonialach konsumentów, którzy odmienili komfort swojego życia, stosując kremy Corega.

To, co czyni tę kampanię wyjątkową, to mocny insight konsumencki, który stanowi fundament tego projektu. Dzięki integracji wszystkich działań 360, kampania to nie tylko wyraz naszej ekspertyzy, lecz również potwierdzenie naszego innowacyjnego podejścia i zaangażowania w kompleksowe rozwiązania. Jesteśmy dumni z tej kampanii i przekonani, że pozytywnie wpłynie na jej odbiorców – mówi Sebastian Mucha, CEE Strategy Director w zespole Publicis Leon.

Za koncepcję i realizację działań odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie mediów, wsparcie w budowie komunikacji 360, a także działania PR odpowiada zespół Publicis Leon, prowadzący działania dla Haleon w CEE. Produkcją programu oraz sekcji edukacyjnej na temat protez zajęła się Grupa Polsat.

Źródło: LiquidThread, Publicis Leon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa
Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań...
146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764