Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego celem jest zwiększenie liczby rejestracji i aktywności na platformie
Współpraca ma charakter długofalowy, umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, pierwsze działania właśnie ruszyły.
Lombi.com to spółka działająca na rynku fin-tech (finansowo-technologicznym), umożliwiająca konsumentom pozyskanie szybkiej pożyczki zabezpieczonej przedmiotem (z opcją bezzwrotną). Lombi.com działa od września ubiegłego roku, a na przełomie 2020 i 2021 roku rozpoczęła kampanię launchową w telewizji, z hasłem przewodnim: „Liczysz się Ty!”.
Kampania prowadzona jest obecnie w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych (TVP, Polsat, TVN), emitowane są spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe. Na kolejne miesiące 2021 roku planowane są następne odsłony kampanii telewizyjnej. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Lombi.com, ale także budowanie od zera nowej kategorii usług finansowych, jak również maksymalizacja rejestracji użytkowników na platformie Lombi.com.
Temu ostatniemu celowi podporządkowana jest w całości prowadzona równolegle do telewizyjnej kampania internetowa. Jej częścią jest uruchomiony właśnie przez Lombi.com własny program partnerski w oparciu o Circlewise Partnership Hub, co pozwala spółce uzyskać transparentny dostęp do tysiąca wydawców aktywnych w Marketplace oraz scentralizować wszystkie działania performance marketingowe.
- Nowa funkcjonalność na rynku finansów konsumenckich, jaką proponujemy, to naszym zdaniem odpowiedź na jego realne potrzeby. Dlatego jesteśmy przekonani, że spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników. Z jednej strony jest to nowe źródło potencjalnego pozyskania gotówki, w formie szybkiej pożyczki, a z drugiej strony możliwość szybkiej sprzedaży niepotrzebnej rzeczy. A przecież każdy z nas posiada w domu przedmioty, których już nie używa, a są jeszcze w 100% sprawne i komuś innemu mogłyby posłużyć jeszcze przez długie lata - mówi Tomasz Bracki Członek Rady Nadzorczej w Lombi.com
- Własny program partnerski stworzony w oparciu o platformę typu Partnership Hub to idealne rozwiązanie dla podmiotu z branży finansowej. Reklamodawca poprzez możliwość bezpośredniego kontaktu z partnerami z otwartego marketplace wydawców afiliacyjnych jest w stanie najlepiej przedstawić swój produkt i zachęcić do jego promocji. Dodatkowo nasz zespół ekspertów, automatyzacja procesów i nowoczesna technologia trackingowa pozwolą na szybki rozwój programu partnerskiego Lombi.com - komentuje Justyna Spytek, Client Success Director w Circlewise.
Źródło: Circlewise AS