logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lombi.com nowym klientem Circlewise

  PR 25.02.2021, przeczytano 809 razy
ilustracja

Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego celem jest zwiększenie liczby rejestracji i aktywności na platformie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lombi.com-nowym-klientem-circlewise,390364,artykul.html

Współpraca ma charakter długofalowy, umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, pierwsze działania właśnie ruszyły.

Lombi.com to spółka działająca na rynku fin-tech (finansowo-technologicznym), umożliwiająca konsumentom pozyskanie szybkiej pożyczki zabezpieczonej przedmiotem (z opcją bezzwrotną). Lombi.com działa od września ubiegłego roku, a na przełomie 2020 i 2021 roku rozpoczęła kampanię launchową w telewizji, z hasłem przewodnim: „Liczysz się Ty!”.

Kampania prowadzona jest obecnie w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych (TVP, Polsat, TVN), emitowane są spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe. Na kolejne miesiące 2021 roku planowane są następne odsłony kampanii telewizyjnej. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Lombi.com, ale także budowanie od zera nowej kategorii usług finansowych, jak również maksymalizacja rejestracji użytkowników na platformie Lombi.com.

Temu ostatniemu celowi podporządkowana jest w całości prowadzona równolegle do telewizyjnej kampania internetowa. Jej częścią jest uruchomiony właśnie przez Lombi.com własny program partnerski w oparciu o Circlewise Partnership Hub, co pozwala spółce uzyskać transparentny dostęp do tysiąca wydawców aktywnych w Marketplace oraz scentralizować wszystkie działania performance marketingowe.

- Nowa funkcjonalność na rynku finansów konsumenckich, jaką proponujemy, to naszym zdaniem odpowiedź na jego realne potrzeby. Dlatego jesteśmy przekonani, że spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników. Z jednej strony jest to nowe źródło potencjalnego pozyskania gotówki, w formie szybkiej pożyczki, a z drugiej strony możliwość szybkiej sprzedaży niepotrzebnej rzeczy. A przecież każdy z nas posiada w domu przedmioty, których już nie używa, a są jeszcze w 100% sprawne i komuś innemu mogłyby posłużyć jeszcze przez długie lata -  mówi Tomasz Bracki Członek Rady Nadzorczej w Lombi.com

- Własny program partnerski stworzony w oparciu o platformę typu Partnership Hub to idealne rozwiązanie dla podmiotu z branży finansowej. Reklamodawca poprzez możliwość bezpośredniego kontaktu z partnerami z otwartego marketplace wydawców afiliacyjnych jest w stanie najlepiej przedstawić swój produkt i zachęcić do jego promocji. Dodatkowo nasz zespół ekspertów, automatyzacja procesów i nowoczesna technologia trackingowa pozwolą na szybki rozwój programu partnerskiego Lombi.com - komentuje Justyna Spytek, Client Success Director w Circlewise.

ilustracjastrzałka

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764