logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lombi.com nowym klientem Circlewise

  PR 25.02.2021, przeczytano 349 razy
ilustracja

Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego celem jest zwiększenie liczby rejestracji i aktywności na platformie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lombi.com-nowym-klientem-circlewise,390364,artykul.html

Współpraca ma charakter długofalowy, umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, pierwsze działania właśnie ruszyły.

Lombi.com to spółka działająca na rynku fin-tech (finansowo-technologicznym), umożliwiająca konsumentom pozyskanie szybkiej pożyczki zabezpieczonej przedmiotem (z opcją bezzwrotną). Lombi.com działa od września ubiegłego roku, a na przełomie 2020 i 2021 roku rozpoczęła kampanię launchową w telewizji, z hasłem przewodnim: „Liczysz się Ty!”.

Kampania prowadzona jest obecnie w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych (TVP, Polsat, TVN), emitowane są spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe. Na kolejne miesiące 2021 roku planowane są następne odsłony kampanii telewizyjnej. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Lombi.com, ale także budowanie od zera nowej kategorii usług finansowych, jak również maksymalizacja rejestracji użytkowników na platformie Lombi.com.

Temu ostatniemu celowi podporządkowana jest w całości prowadzona równolegle do telewizyjnej kampania internetowa. Jej częścią jest uruchomiony właśnie przez Lombi.com własny program partnerski w oparciu o Circlewise Partnership Hub, co pozwala spółce uzyskać transparentny dostęp do tysiąca wydawców aktywnych w Marketplace oraz scentralizować wszystkie działania performance marketingowe.

- Nowa funkcjonalność na rynku finansów konsumenckich, jaką proponujemy, to naszym zdaniem odpowiedź na jego realne potrzeby. Dlatego jesteśmy przekonani, że spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników. Z jednej strony jest to nowe źródło potencjalnego pozyskania gotówki, w formie szybkiej pożyczki, a z drugiej strony możliwość szybkiej sprzedaży niepotrzebnej rzeczy. A przecież każdy z nas posiada w domu przedmioty, których już nie używa, a są jeszcze w 100% sprawne i komuś innemu mogłyby posłużyć jeszcze przez długie lata -  mówi Tomasz Bracki Członek Rady Nadzorczej w Lombi.com

- Własny program partnerski stworzony w oparciu o platformę typu Partnership Hub to idealne rozwiązanie dla podmiotu z branży finansowej. Reklamodawca poprzez możliwość bezpośredniego kontaktu z partnerami z otwartego marketplace wydawców afiliacyjnych jest w stanie najlepiej przedstawić swój produkt i zachęcić do jego promocji. Dodatkowo nasz zespół ekspertów, automatyzacja procesów i nowoczesna technologia trackingowa pozwolą na szybki rozwój programu partnerskiego Lombi.com - komentuje Justyna Spytek, Client Success Director w Circlewise.

ilustracjastrzałka

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764