logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Long4Lashes i AMS w kampanii Digital OOH z efektem 3D

  PR 02.12.2024, przeczytano 341 razy
ilustracja

Firma Oceanic, właściciel marki Long4Lashes, wykorzystuje synergię reklamy Digital Out-of-Home z efektem 3D w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To największa kampania z efektem 3D, łącząca formaty outdoorowe i indoorowe przy użyciu jednej kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-long4lashes-i-ams-w-kampanii-digital-ooh-z-efektem-3d,406695,artykul.html

– Reklama w technologii 3D to doskonała okazja, by wyróżnić się w przestrzeni reklamowej. Kreacja video w takim formacie daje ogromne możliwości ekspresji i pełniejsze ukazanie wartości produktu, co skutkuje jeszcze silniejszym zaangażowaniem odbiorców. Cieszymy się, że jako Oceanic mamy możliwość korzystania z innowacyjnych narzędzi Digital OOH od AMS do promocji naszej marki – mówi Katarzyna Lewko, Chief Marketing Officer w Oceanic.

– Tego typu reklama doskonale przyciąga uwagę i skutecznie angażuje odbiorców, co w dzisiejszym świecie reklamy jest kluczowe. Dzięki synergii formatów video możemy zaoferować naszym klientom unikalne rozwiązania, które wznoszą ich kampanie na wyższy poziom zarówno indoor, jak i outdoor – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii w AMS.

Efekt trójwymiarowej emisji spotów reklamowych to dodatkowe możliwości, które przyciągają uwagę odbiorców. Głębia obrazu 3D to iluzja optyczna, zaprojektowana tak, aby była widoczna z każdego miejsca przed ekranem. Pełnię możliwości video z efektem 3D można zobaczyć na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, które są dostępne w ofercie AMS w ponad 22 aglomeracjach oraz na nośnikach Digital Cityscreen w przestrzeni miejskiej.

AMS w ostatnim czasie wprowadził do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 86 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

iiyama na ISE 2025: digital signage i profesjonalne wyświetlacze
iiyama zaprasza uczestników ISE 2025 do zapoznania się z szeroką gamą profesjonalnych wyświetlaczy, interaktywnych narzędzi i rozwiązań digital signage, stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach branż, takich jak hotelarstwo, handel detaliczny, biznes i edukacja. Odwiedzający będą mieli możliwość bezpośredniego przetestowania nowoczesnych technologii tego...
W dobie cyfryzacji i nowoczesnych technologii muzea oraz przestrzenie wystawiennicze stają przed wyzwaniem przyciągania uwagi coraz bardziej wymagających odwiedzających. Kluczowym elementem sukcesu jest wykorzystanie innowacyjnych systemów, które potrafią w niebanalny sposób angażować odbiorcę.
Ile zarabia się na organizacji wydarzeń online? Podsumowanie 2024
Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem...
Epson zaprasza na Promo Show 2025
Już 29-30 stycznia 2025 roku, w Expo XXI w Warszawie na ul. Prądzyńskiego odbędą się targi Promo Show 2025. Epson serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych z branży reklamowej i fotograficznej na swoje stoisko, gdzie zaprezentuje najlepsze rozwiązania druku cyfrowego dla mikroprodukcji.
Amica: Zwycięski projekt z konkursu Dodaj Kolor! na licytacji dla WOŚP
Grupa Amica po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na aukcję WOŚP trafi wyjątkowy egzemplarz pralki Amica, ozdobiony zwycięskim projektem z konkursu „Dodaj Kolor!”. Licytacja odbędzie się na stronie allegro.pl i potrwa do 10 lutego 2025 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764