logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lookbook Nivea 2021

  PR 09.12.2020, przeczytano 935 razy
ilustracja
Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift rozwija współpracę ze swoim klientem NIVEA. Nowa kampania pozwala w zupełnie inny sposób spojrzeć na portfolio produktów firmy kosmetycznej. BrandLift do działań komunikacyjnych zaprosiła wyjątkowych twórców, zajmujących się dotychczas tematyką mody w redakcjach takich jak Elle czy Glamour, a także stylistów znanych z programów TVN. Pozwoliło to przygotować unikalny lookbook NIVEA 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lookbook-nivea-2021,389507,artykul.html

Moda na kosmetyki

Tworzenie contentu związanego z kosmetykami jest wbrew pozorom wymagającym zadaniem. Na rynku mamy do czynienia z bardzo dużą konkurencją. Produkty tego typu należą do najpopularniejszych kategorii, jakie reklamowane są za pomocą influencer marketingu. Według badań przeprowadzonych dla BrandLift, 11% użytkowników Instagrama kojarzy go z promowaniem kosmetyków[1]. Jedynie trendy modowe i ubrania są kategorią silniej utożsamianą z tym portalem – tak zadeklarowało 14% respondentów[2]. BrandLift wyciągnął z tego wnioski.

- Projekt dotyczy promocji produktów Black&White Nivea. Postanowiliśmy osadzić je w tematyce, która będzie stanowiła rozbudowanie treści, jakie chcemy przekazać, komunikując te produkty – tłumaczy Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift – Zdecydowaliśmy się wykorzystać modę, która kojarzy się z walorami produktów Black&White, a więc m.in. gwarancją braku przebarwień na ubraniach czy przeciwdziałaniu pojawiania się nieestetycznych plam na odzieży. Kluczowy był wybór twórców. Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów z branży mody, posiadających bogate doświadczenie w komentowaniu i prezentowaniu trendów z tego obszaru. Dzięki temu przygotowaliśmy wartościowy, merytoryczny content, który, co najważniejsze, wzbudza zaufanie ze względu na wiarygodność twórców.

Twarzami kampanii zostały: Pola Bogdańska, Magda Jagnicka, Anna Pałka i Malwina Wędzikowska.

Lookbook, czyli jak zaprezentować content

„Odkrywaj świat mody z influencerkami i NIVEA Black&White! Sprawdź, co nosić na co dzień w domu, na home office, na spacerze lub podczas ćwiczeń. Poczuj się pewnie we własnej skórze i we własnych ubraniach” – hasło promujące Lookbook NIVEA 2021[3]

Treści, jakie zostały przygotowane na potrzeby kampanii, musiały zostać zaprezentowane w wyjątkowej formie, która stanowiła wartość dodaną do samej merytoryki. W związku z tym przygotowany został lookbook, zamieszczony w dedykowanej zakładce na stronie internetowej NIVEA. Informacje na temat wyróżników produktów z serii Black&White zostały osadzone w kontekście stylizacji na różne okazje, które przygotowały (i założyły na siebie) influencerki. Zostały one zaprezentowane w formie krótkich materiałów video, na których widoczne są także produkty NIVEA. Treści uzupełniają opisy stylizacji oraz inspiracje ich autorek. Równolegle, content będzie zamieszczany także w działaniach marketingowych na stronach dedykowanych kobietom czy lifestylowi.

Od koncepcji do realizacji

- Byliśmy odpowiedzialni za wsparcie w przygotowaniu kompleksowej strategii działań – mówi Karina Hertel Opracowaliśmy koncepcję kampanii oraz określiliśmy jej ideę. Przeprowadziliśmy spotkania kreatywne, wybraliśmy najlepszych twórców, a także nadzorowaliśmy przebieg prac. Nasza współpraca z NIVEA trwa kilka sezonów, marka jest naszym klientem, więc znaliśmy już jego oczekiwania komunikacyjne, a także te dotyczące pozycjonowania produktów.

Kampanii towarzyszy akcja na Instagramie #mojaNIVEA, w ramach której klienci mogą dzielić się opinią na temat produktów NIVEA.

  • Lookbook dostępny jest TUTAJ

Źródło: BrandLift

www.brandlift.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Badania Zymetria dla BrandLift
[2] tamże
[3] https://www.nivea.pl/moja-nivea/lookbook

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s
Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo...
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno
Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa...
Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź
Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy
Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764