logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Grill 2019: Grillujemy razem, na swoim

  PR 30.04.2019, przeczytano 1241 razy
ilustracjastrzałka

Sezon grillowy czas start! Już teraz konsumenci będą szukać w sklepach produktów, które pomogą przygotować im doskonałe w smaku, idealnie przyprawione dania z rusztu. By sprostać ich oczekiwaniom, marki Knorr i Hellmann’s łączą siły, proponując wyjątkową akcję promocyjną. W każdym miesiącu wielbiciele potraw grillowych mogą wygrać aż 50 tysięcy na zakup działki. Na swoim smakuje najlepiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-grill-2019%3A-grillujemy-razem%2C-na-swoim,382269,artykul.html

Marki Knorr i Hellmann’s jak co roku chcą uczynić sezon grillowy wyjątkowym czasem dla swoich konsumentów. Dlatego już 1 maja rusza loteria „Grillujemy razem, na swoim!”. Kupując produkty marek Knorr (przyprawę lub sos sałatkowy) oraz Hellmann’s, smakosze dań z grilla mają szansę na wygranie aż 50 tysięcy złotych na swoją działkę. Ponadto każdego dnia jest do wygrania dodatkowa pula 500 złotych. Prosty mechanizm i jasne zasady będą dla konsumentów dodatkową zachętą. Wystarczy bowiem zarejestrować paragon potwierdzający zakup produktów na stronie www.grill.pl. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 maja do 30 czerwca 2019 roku.

Celem akcji promocyjnej jest wsparcie produktów z portfolio marek Knorr i Hellmann’s dedykowanych do dań z grilla. Oparta jest ona na zasadzie komplementarności – wymienione marki pozwalają skompletować zestaw produktów, który pomoże konsumentom zagwarantować doskonały smak dań z grilla na różnych etapach ich przygotowywania. Za odpowiednie doprawienie odpowiadają przyprawy Knorr, kompozycję warzyw uzupełni sos sałatkowy Knorr, a dressingi Hellmann’s będą przysłowiową kropką nad „i”.

Akcja promocyjna jest wspierana działaniami w digitalu.  

Źródło: Knorr

www.knorr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764