logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Loteria Inka: wygrany przetarg agencji Dziadek do orzechów

  PR 04.09.2024, przeczytano 287 razy
ilustracja

Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-loteria-inka%3A-wygrany-przetarg-agencji-dziadek-do-orzechow,405528,artykul.html

Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną dla każdego rejestrującego paragon jest ebook z przepisami na śniadania, napoje i desery z wykorzystaniem napojów roślinnych Inka przygotowany przez kulinarną influencerkę @kuchennykodeks. W każdym tygodniu trwania loterii zostanie rozlosowanych 5 automatycznych ekspresów SMEG wraz zapasami napojów roślinnych Inka, a w finale na zwycięzcę czeka 30.000 złotych.

Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać zakupu dowolnego napoju roślinnego Inka, zarejestrować dowód zakupu na www.loteria.inka.pl i rozpocząć losowanie nagrody.

Loteria “Przekonaj się smakiem” została wsparta przez ogólnopolską kampanię reklamową. Działania komunikacyjne obejmują kanały własne marki Inka, media społecznościowe, kampanie display, kampanie digital video, influencer marketing oraz materiały POS. O loterii informują także promocyjne etykiety na kartonach napojów. Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Dziadek do orzechów.

Źródło: Dziadek do orzechów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764