logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Neutrogena

  PR 16.08.2021, przeczytano 1174 razy
ilustracjastrzałka

Marka kosmetyczna Neutrogena rozpoczeła ogólnopolską loterię konsumencką. To pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez tę markę w Polsce. Loteria Neutrogena – pielęgnuj siebie i wygraj!, wystartowała 14 sierpnia i potrwa do 24 września. Do wygrania codzienne nagrody pieniężne, nagrody produktowe oraz nagroda główna – samochód osobowy Citroën C1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-neutrogena,392656,artykul.html

Marka Neutrogena po raz pierwszy przygotowała tego typu akcję konsumencką w Polsce. Loteria ma charakter prosprzedażowy i prokonsumencki – zachęca do korzystania z najlepszej jakości kosmetyków pielęgnacyjnych i dbania o siebie na co dzień, w łatwy i przyjemny sposób.

Bardzo proste zasady i atrakcyjne nagrody dodatkowo zachęcają do wzięcia udziału w zabawie. By zostać uczestnikiem akcji i mieć szansę na wygranie, wystarczy kupić dowolne produkty marki Neutrogena za minimum 25 złotych i zachować dowód zakupu. Następnie na dedykowanej stronie należy wypełnić formularz i zarejestrować paragon. O wygranej pieniężnej 500 zł oraz zestawach kosmetyków szczęśliwcy zostają poinformowani od razu po wysłaniu zgłoszenia. Finałowe losowanie nagrody głównej –samochodu osobowego Citroën C1 w wersji Feel, odbędzie się na zakończenie loterii.

Organizatorem loterii i twórcą koncepcji jest Agencja Albedo Marketing, a za działania public relations odpowiada Agencja Quality PR.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764