logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Neutrogena

  PR 16.08.2021, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Marka kosmetyczna Neutrogena rozpoczeła ogólnopolską loterię konsumencką. To pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez tę markę w Polsce. Loteria Neutrogena – pielęgnuj siebie i wygraj!, wystartowała 14 sierpnia i potrwa do 24 września. Do wygrania codzienne nagrody pieniężne, nagrody produktowe oraz nagroda główna – samochód osobowy Citroën C1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-neutrogena,392656,artykul.html

Marka Neutrogena po raz pierwszy przygotowała tego typu akcję konsumencką w Polsce. Loteria ma charakter prosprzedażowy i prokonsumencki – zachęca do korzystania z najlepszej jakości kosmetyków pielęgnacyjnych i dbania o siebie na co dzień, w łatwy i przyjemny sposób.

Bardzo proste zasady i atrakcyjne nagrody dodatkowo zachęcają do wzięcia udziału w zabawie. By zostać uczestnikiem akcji i mieć szansę na wygranie, wystarczy kupić dowolne produkty marki Neutrogena za minimum 25 złotych i zachować dowód zakupu. Następnie na dedykowanej stronie należy wypełnić formularz i zarejestrować paragon. O wygranej pieniężnej 500 zł oraz zestawach kosmetyków szczęśliwcy zostają poinformowani od razu po wysłaniu zgłoszenia. Finałowe losowanie nagrody głównej –samochodu osobowego Citroën C1 w wersji Feel, odbędzie się na zakończenie loterii.

Organizatorem loterii i twórcą koncepcji jest Agencja Albedo Marketing, a za działania public relations odpowiada Agencja Quality PR.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764