logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca

  PR 30.11.2021, przeczytano 930 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lotna-autorem-konceptu-kreatywnego-dla-wafli-fitos-od-kupca,393947,artykul.html

Głównym założeniem projektów było podkreślenie wyjątkowego smaku przekąski, która umili każdą chwilę – toffi, chilli oraz śmietana z cebulką. Wyjątkowość produktu pokazana została poprzez surrealistyczne i przyciągające uwagę odsłony. Bohaterom kreacji, którzy spędzają swój czas podczas różnorodnych aktywności, towarzyszą wychodzące z ziemi czy sufitu, przeskalowane obiekty symbolizujące poszczególne smaki produktów.

Skupienie się na walorach smakowych oraz na spędzaniu czasu we wspólnym gronie bliskich osób – czy to rodziny, czy przyjaciół – to dwa fundamenty kreacji reklamowych, które za zadanie miały dotrzeć do różnorodnych grup docelowych – zarówno do młodszych jak i do starszych odbiorców.

ilustracjastrzałka

Agencja Lotna przygotowała kreatywne materiały, które dystrybuowane były w kanałach digitalowych oraz w materiałach BTL.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764