logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: LoveBrands Group dla Oranżady Hellena

  PR 10.07.2024, przeczytano 335 razy
ilustracja

Agencja marketingu 360 LoveBrands Group kontynuuje współpracę z marką Oranżada Hellena w ramach kampanii #HELLENDŻ. Projekt obejmuje powstanie nowego efektownego muralu w Warszawie, a także działania influencer marketing, kampanię digital oraz content marketing. Działania opierają się na skierowanym do Polaków wyzwaniu „Chwalcie siebie!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lovebrands-group-dla-oranzady-hellena,404953,artykul.html

Mural: manifest marki

Efektowny, kolorowy i z mocnym prospołecznym przekazem – taki jest nowy mural marki Oranżada Hellena przy ul. Bonifraterskiej 6 na Nowym Mieście w Warszawie. Mural #HELLENDŻ motywuje do refleksji hasłem „Cudze chwalicie, a siebie?”. Tym samym marka zachęca Polaków do spojrzenia na siebie życzliwym okiem i docenienia tego, co czyni nas wybitnymi w codziennych sytuacjach, a mogą to być nawet drobne sukcesy.

Dodatkowo, mural kryje w sobie niespodziankę dla nocnych gości. Dzięki wykorzystaniu farb fluorescencyjnych, namalowane hasło zmienia swój wygląd w zależności od pory dnia – po zmroku napis zmienia się i rzuca wyzwanie każdemu przechodniowi – „Chwalcie siebie!”.

„Dzięki temu, że mural w niestandardowy sposób przyciąga uwagę przechodniów, jest on skutecznym narzędziem służącym do kreowania świadomości marki. Mural przedstawia jej wartości, filozofię i charakter w sposób wizualny. Poprzez wykorzystanie odpowiednich brand assetów, budujemy rozpoznawalność marki i kontynuujemy komunikację HELLENDŻU.” – mówi Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations w LoveBrands Group.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Badania mówią: Polacy nie potrafią się chwalić

Koncepcja muralu opracowana została na podstawie insightów z badań opinii przeprowadzonych w 2023 roku i pogłębionych w 2024 roku przez LoveBrands Group we współpracy z SW Research. Wyniki tych badań pokazały, że Polacy nie doceniają swoich codziennych osiągnięć, a tym bardziej nie potrafią się za nie pochwalić. Tylko co co dziesiąty Polak (10,4%) kiedy jest z siebie dumny otwarcie mówi o swoich osiągnięciach oczekując, że inni to docenią. Co gorsze co trzeci Polak (32,1%) twierdzi, że chwalić się nie lub, ale po cichu liczy na to, że inni pochwalą go za osiągane sukcesy, czym sprawią mu przyjemność.

Marka Oranżada Hellena wspiera Polaków właśnie w tym aspekcie codziennego życia, ponieważ chwalenie się ma pozytywny wpływ na nasze samopoczucie i pewność siebie. Chwalący się deklarują, że daje im to uczucie spełnienia i satysfakcji, a nawet, że dzięki temu zwiększa się ich poczucie własnej wartości. Wielu czuje się wtedy pewniej, a część wręcz ucieszyło się, że mogą być inspiracją dla innych.

„Oranżada Hellena to dumna polska marka, a nasz produkt to jeden z najlepiej sprzedających się w Polsce napój w swojej kategorii. Nie boimy się powiedzieć, że Oranżada wychodzi nam wybitnie – i nikt inny też nie powinien wstydzić się pochwalenia się swoimi sukcesami, nawet tymi najmniejszymi. I na tym właśnie polega #HELLENDŻ.” – mówi Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager w Oranżada Hellena.

Działania digital

W ramach kampanii zaplanowano także działania z influencerami, aktywację digital i content marketingową wspierającą komunikację o muralu. Na Instagramie i Tiktoku promowany jest materiał filmowy making of z powstania muralu, zrealizowany w niezwykle popularnym na tych platformach formacie „satisfying content” (przelewanie farby, malowanie równych kształtów i linii itd.).

Kampania digital opiera się także na content marketingu, tj. serii artykułów na popularnych warszawskich portalach: Waw4free, Metro Warszawa, Warszawa Nasze Miasto i TVN Warszawa. Artykuły te będą zachęcały mieszkańców i turystów do odwiedzenia nowego muralu przy ul. Bonifraterskiej 6 oraz do udziału w #HELLENDŻu i pochwaleniu siebie.

Influencer marketing – twórcy malują mural

W ramach tegorocznej kampanii poza regularną współpracą z twórcami, działania obejmują także promocję muralu przez trzech dużych infuencerów – Marcin Prokop, Kuba Wojewódzki i Kwolczii namalowali swój fragment muralu wspólnie z marką Oranżada Hellena.

Dodatkowo w kampanii weźmie także udział siedmiu innych top-influencerów, którzy podzielą się swoimi sukcesami i będą inspirować do chwalenia się swoimi osiągnięciami. Oranżada Hellena rozszerzyła swoją współpracę także o influencerów specjalizujących się w tematyce Warszawy – będą oni aktywnie zaangażowani w promocję muralu oraz dodatkowe inicjatywy, takie jak spacer po warszawskich muralach czy sonda uliczna.

Źródło: LoveBrands Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764