logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lubelska - launch nowego smaku Mango

  PR 05.06.2020, przeczytano 1368 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lubelska---launch-nowego-smaku-mango,387302,artykul.html

Na początku roku Lubelska zaprezentowała nowy key visual. Na rynku zadebiutował on jako komunikacja dla smaku grejpfrutowego. Koncepcja kreatywna stworzona przez Schulz brand friendly to Wyspa Lubelska, miejsce owocowej zabawy, w którym każdy moment jest wyjątkowy. Świat marki to kolaż pełen kolorów, kształtów, ludzi, elementów realnych i nierealnych. Główną rolę grają w nim oczywiście owoce! Kreacja powstała na podstawie rozbudowanych prac strategicznych i badań marketingowych.

W czerwcu na Wyspie Lubelskiej wylądował nowy smak – Lubelska Mango, który wygrał w badaniach konsumenckich, co jest dobrą zapowiedzią sukcesu. Mango opanowało kategorię FMCG. Wprowadzenie na rynek Lubelskiej Mango to zatem odpowiedź na potrzeby Polaków, którzy lubią próbować nowości. To idealny smak na lato – orzeźwiający i optymalnie słodki – mówi – Marta Uss, Senior Brand Manager Stock Polska.

W ramach działań kreatywnych, oprócz key visuali, zostały przygotowane materiały POS, film promocyjny i wytyczne komunikacyjne do działań digital, brandbook i drinkbook. Agencja stworzyła także aktywację wewnętrzną dla pracowników Stock Polska.

Kampania będzie miała miejsce w internecie, w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Oprócz nowej komunikacji nacisk postawiony będzie na jak najszersze wypróbowanie nowego smaku mango.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

Dodatkowe informacje:

*Stock za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres: marzec 2019-kwiecień 2020, kategoria: wódka smakowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764