logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lubelska - launch nowego smaku Mango

  PR 05.06.2020, przeczytano 1314 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lubelska---launch-nowego-smaku-mango,387302,artykul.html

Na początku roku Lubelska zaprezentowała nowy key visual. Na rynku zadebiutował on jako komunikacja dla smaku grejpfrutowego. Koncepcja kreatywna stworzona przez Schulz brand friendly to Wyspa Lubelska, miejsce owocowej zabawy, w którym każdy moment jest wyjątkowy. Świat marki to kolaż pełen kolorów, kształtów, ludzi, elementów realnych i nierealnych. Główną rolę grają w nim oczywiście owoce! Kreacja powstała na podstawie rozbudowanych prac strategicznych i badań marketingowych.

W czerwcu na Wyspie Lubelskiej wylądował nowy smak – Lubelska Mango, który wygrał w badaniach konsumenckich, co jest dobrą zapowiedzią sukcesu. Mango opanowało kategorię FMCG. Wprowadzenie na rynek Lubelskiej Mango to zatem odpowiedź na potrzeby Polaków, którzy lubią próbować nowości. To idealny smak na lato – orzeźwiający i optymalnie słodki – mówi – Marta Uss, Senior Brand Manager Stock Polska.

W ramach działań kreatywnych, oprócz key visuali, zostały przygotowane materiały POS, film promocyjny i wytyczne komunikacyjne do działań digital, brandbook i drinkbook. Agencja stworzyła także aktywację wewnętrzną dla pracowników Stock Polska.

Kampania będzie miała miejsce w internecie, w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Oprócz nowej komunikacji nacisk postawiony będzie na jak najszersze wypróbowanie nowego smaku mango.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

Dodatkowe informacje:

*Stock za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres: marzec 2019-kwiecień 2020, kategoria: wódka smakowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764