logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting

  PR 10.08.2020, przeczytano 1074 razy
ilustracja

Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lukasz-szelecki-dyrektorem-operacyjnym-r4s-consulting,388054,artykul.html

Łukasz Szelecki ostatnio pracował w agencji Flywheel, gdzie zarządzał pracami zespołu ICT. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w mediach. Był reporterem politycznym Radia TOK FM, reporterem i prezenterem Polsat News, gdzie m.in. przygotowywał materiały do „Wydarzeń” oraz prowadził program „Co do minuty”. W latach 2016-2019 Szelecki był związany z Ringier Axel Springer Polska. Kierował m.in. pracą reporterów i wydawców wideo, a także był prezenterem programów informacyjnych Onetu. Był też rzecznikiem prasowym Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w którym kierował również pracami gabinetu politycznego.

- Bardzo cieszymy się z tego, że Łukasz do nas dołączył. Jego doświadczenia zawodowe bez wątpienia wzbogacą pracę naszej dynamicznie rozwijającej się agencji. Przyjście Łukasza to kolejny etap rozbudowy struktury firmy i jej zarządu – mówi Adam Hofman, partner i współwłaściciel R4S.

Źródło: R4S Consulting

www.r4s.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764