logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Möller’s Mój Pierwszy Tran debiutuje z Communication Unlimited

  PR 21.10.2019, przeczytano 984 razy
ilustracjastrzałka

„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja przyjmowanie tranu z treningiem, który rozbudowuje, rozwija i kojarzy się ze zdrowiem. Jest to produktowa kontynuacja konceptu „Traning czyni Mistrza” autorstwa tej samej Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-m%C3%B6ller%E2%80%99s-moj-pierwszy-tran-debiutuje-z-communication-unlimited,384413,artykul.html

- Tran Möller’s, dzięki wysokiej zawartości kwasów omega-3 i witaminy D3 pomaga w rozwoju najważniejszych narządów człowieka: mózgu, oczu, serca, kości oraz wzmacnia odporność. We wczesnej fazie życia Maluszka, jego znaczenie jest ogromne, zwłaszcza w pierwszych 3 latach, kiedy mózg rozwija się najszybciej i determinuje jakość funkcji poznawczych i inteligencję dziecka.  Oferując Möller’s Mój Pierwszy Tran, wspieramy Rodziców w najlepszym dbaniu o rozwój i zdrowie ich dzieci – Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health w Orkla Care.

Młodzi rodzice zetkną się z reklamą Möller’s Mój Pierwszy Tran w miejscach zakupu oraz w internecie i prasie.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764