„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja przyjmowanie tranu z treningiem, który rozbudowuje, rozwija i kojarzy się ze zdrowiem. Jest to produktowa kontynuacja konceptu „Traning czyni Mistrza” autorstwa tej samej Agencji.
- Tran Möller’s, dzięki wysokiej zawartości kwasów omega-3 i witaminy D3 pomaga w rozwoju najważniejszych narządów człowieka: mózgu, oczu, serca, kości oraz wzmacnia odporność. We wczesnej fazie życia Maluszka, jego znaczenie jest ogromne, zwłaszcza w pierwszych 3 latach, kiedy mózg rozwija się najszybciej i determinuje jakość funkcji poznawczych i inteligencję dziecka. Oferując Möller’s Mój Pierwszy Tran, wspieramy Rodziców w najlepszym dbaniu o rozwój i zdrowie ich dzieci – Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health w Orkla Care.
Młodzi rodzice zetkną się z reklamą Möller’s Mój Pierwszy Tran w miejscach zakupu oraz w internecie i prasie.
Źródło: Communication Unlimited