logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mądry Obiad do 5 zł za osobę w kampanii Carrefour

  PR 08.08.2022, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na rosnącą inflację, przekładającą się na wzrost kosztów codziennego życia, Carrefour wystartował z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-madry-obiad-do-5-zl-za-osobe-w-kampanii-carrefour-,396829,artykul.html

Carrefour pokazuje, że podczas zakupów nie musimy wybierać pomiędzy jakością i ceną, bo jedno i drugie znajdziemy w produktach marek własnych Carrefour, których warto szukać na sklepowych półkach. Główną składową kampanii są mądre przepisy stworzone przez Katarzynę Bosacką, która prezentuje, jak w prosty, szybki i tani sposób przygotować pyszne danie dla całej rodziny.

– W kampanii Mądrego Obiadu skupiliśmy się na wykorzystaniu formatów obecnie trendujących w SoMe, czyli na Tik Tokach oraz Reelsach – krótkich formach video z wykorzystaniem chwytliwej muzyki. Użycie tego typu treści pozwoliło dotrzeć do szerszego grona użytkowników i użytkowniczek oraz pokazało, że marka Carrefour jest otwarta na zmiany i nowości nieustannie występujące w mediach społecznościowych – mówi Olga Jakubiak, Head of Social Media w K2 Create.

Agencja K2 Create odpowiada za odsłonę kampanii w digitalu i social mediach. Pośród przygotowywanych materiałów, największą popularność zyskało video przygotowane na platformę Tik Tok, które w ciągu zaledwie 6 dni osiągnęło prawie 9 mln wyświetleń. Efektywne ze względu na wzrost współczynnika świadomości było także dodanie placementu Reels na Instagramie. Za koncepcję i kreację w telewizji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Kampania rozpoczęła się w czerwcu i jest kontynuowana. Współpraca z K2 Create ma charakter stały.

Źródło: K2 Create

Dodatkowe informacje:

K2 Create jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych agencji reklamowych w Polsce. Tworzy komunikację, która daje markom wyrazisty wizerunek i pozwala im sprawnie działać pomimo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software. 

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek. 

Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania i zakupu TV. 

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce. 

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764