logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magma Studio – narzędzie do współpracy artystycznej zoptymalizowane pod kątem tabletu Wacom One

  PR 17.09.2021, przeczytano 657 razy
ilustracja

Wacom One to nie tylko tablet, ale także oferowane w zestawie aplikacje graficzne. Teraz do pakietu oprogramowania Wacom One dołącza Magma Studio – narzędzie umożliwiające tworzenie grafiki bezpośrednio w przeglądarce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magma-studio-%E2%80%93-narzedzie-do-wspolpracy-artystycznej-zoptymalizowane-pod-katem-tabletu-wacom-one,393033,artykul.html

Magma Studio ma wszystkie funkcje, których można oczekiwać od profesjonalnego programu graficznego. Od innych narzędzi różni się jednym: działa bezpośrednio w przeglądarce. Nie trzeba więc niczego instalować – wystarczy wejść na stronę Magma Studio i chwycić za piórko.

Jedną z największych zalet Magma Studio jest możliwość wygodnej współpracy zdalnej. Zamiast tracić czas na tłumaczenie swojej wizji, po prostu pokaż ją wielu osobom naraz w czasie rzeczywistym. Szkicujcie, róbcie burzę mózgów, inspirujcie się nawzajem i komentujcie swoje pomysły dzięki funkcji czatu. Nad jednym dokumentem może pracować do 30 osób jednocześnie. Ponadto Magma Studio automatyczne zapisuje wprowadzane zmiany w chmurze – dzięki temu nie stracisz swojej pracy nawet, gdy zawiesi się przeglądarka lub komputer.

Magma Studio pozwala w stu procentach wykorzystać możliwości tabletu Wacom One, rozpoznając czułość nacisku piórka i zapewniając naturalną, komfortową obsługę. Kupując Wacom One, zyskujesz 3 miesiące darmowego dostępu do Magma Studio w wersji Pro, oferującej bardziej zaawansowane funkcje takie jak spotkania z czatem głosowym, pędzle z teksturą, płótna 4K i eksport do formatu PSD. Oferta ważna jest to 22 sierpnia 2022 roku. Aby uzyskać dostęp do Magma Studio Pro, po zakupie Wacom One wystarczy zalogować się na konto Wacom lub założyć nowe.

Narzędzie Magma Studio jest kompatybilne z przeglądarkami Chrome, Firefox, Edge, Safari i Opera oraz systemami operacyjnymi Windows, Mac i Chrome.

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764