logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna

  PR 25.06.2024, przeczytano 748 razy
ilustracja

Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-maklowicz-znow-inspiruje-w-kampanii-browaru-fortuna,404786,artykul.html

Browar Fortuna i Pomarańcza znów łączą siły. Po kampaniach dla piw Komes, Fortuna Czarne oraz bezalkoholowych Miłosław pora na nową odsłonę współpracy. Piwowarzy i zespół agencji zostawiają Robertowi Makłowiczowi pole do popisu. Trafia on na wietnamskie pola ryżowe, skąd przywozi do Miłosławia delikatną ryżową inspirację. Mniej więcej tak powstaje ArcyLager.

ilustracjastrzałka

A jak powstaje ArcyIPA? Robert Makłowicz trafia także do Dalmacji, a dokładniej do Doliny Neretwy, gdzie dojrzewają wyjątkowo aromatyczne i soczyste mandarynki. Ich orzeźwiający smak i głosy samych fanów browaru owocują trzecią edycją piwa ArcyIPA, do której stworzenia piwowarów zainspirowały podróże Roberta Makłowicza.

To kolejny – po kampanii „Wyjdź poza” dla marki Komes, której ambasadorem był Leszek Lichota – wspólny projekt Browaru Fortuna i Pomarańczy z udziałem powszechnie znanej osobowości.

Pomarańcza jest odpowiedzialna za realizację i rozwój pomysłu, czyli: scenariusze filmów i sesję zdjęciową, materiały i propozycje działań online, komunikację w SoMe (Facebook i Instagram) oraz komunikację OOH (billboardy w największych polskich miastach). Produkcją filmową zajął się dom produkcyjny Motion Brand.

Źródło: Pomarańcza

pomarancza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764