Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Browar Fortuna i Pomarańcza znów łączą siły. Po kampaniach dla piw Komes, Fortuna Czarne oraz bezalkoholowych Miłosław pora na nową odsłonę współpracy. Piwowarzy i zespół agencji zostawiają Robertowi Makłowiczowi pole do popisu. Trafia on na wietnamskie pola ryżowe, skąd przywozi do Miłosławia delikatną ryżową inspirację. Mniej więcej tak powstaje ArcyLager.
A jak powstaje ArcyIPA? Robert Makłowicz trafia także do Dalmacji, a dokładniej do Doliny Neretwy, gdzie dojrzewają wyjątkowo aromatyczne i soczyste mandarynki. Ich orzeźwiający smak i głosy samych fanów browaru owocują trzecią edycją piwa ArcyIPA, do której stworzenia piwowarów zainspirowały podróże Roberta Makłowicza.
To kolejny – po kampanii „Wyjdź poza” dla marki Komes, której ambasadorem był Leszek Lichota – wspólny projekt Browaru Fortuna i Pomarańczy z udziałem powszechnie znanej osobowości.
Pomarańcza jest odpowiedzialna za realizację i rozwój pomysłu, czyli: scenariusze filmów i sesję zdjęciową, materiały i propozycje działań online, komunikację w SoMe (Facebook i Instagram) oraz komunikację OOH (billboardy w największych polskich miastach). Produkcją filmową zajął się dom produkcyjny Motion Brand.
Źródło: Pomarańcza