logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Małgorzata Socha w kampanii Olimp Collagen

  PR 03.09.2024, przeczytano 315 razy
ilustracja

Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs. Będzie wspierała markę w ramach szerokiej kampanii promocyjnej „Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza”. Za realizację komunikacji 360 odpowiada Friends&Brands oraz sayHi.agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-malgorzata-socha-w-kampanii-olimp-collagen,405513,artykul.html

Olimp Collagen to linia suplementów diety, która została stworzona z myślą o wsparciu zdrowego stylu życia konsumentów. Zawiera wysokiej jakości kolagen rybi, pomagający zachować piękny wygląd skóry oraz włosów. Zarówno marka, jak i aktorka zdecydowały się na współpracę ze względu na spójne wartości.

Jako osoba, która bardzo dba o swoją skórę i zdrowie, zawsze szukam produktów najwyższej jakości. Olimp Collagen stał się nieodłącznym elementem mojej codziennej pielęgnacji, ponieważ naprawdę widzę jego pozytywny wpływ na moją skórę. Cieszę się, że mogę współpracować z marką, która podziela moje wartości i oferuje produkty, którym mogę w pełni zaufać – mówi Małgorzata Socha.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Małgosia Socha to ikona piękna i stylu, która doskonale reprezentuje wartości naszej marki. Jej naturalne podejście do zdrowia i urody sprawia, że jest idealną ambasadorką linii Olimp Collagen. W dodatku Agencja doskonale zrozumiała to, w jaki sposób chcemy przedstawiać nasz kolagen do picia i zaproponowała komunikację, która w naturalny sposób łączy światy marki oraz Małgosi - komentujeMonika Szafrańska, Dyrektor Marketingu Olimp Labs.

Kampania promująca Olimp Collagen obejmuje komunikację w TV, wsparcie w miejscach sprzedaży, Internet i media społecznościowe. Realizacją kampanii 360 zajmuje się Friends&Brands oraz sayHi.agency. Friends&Brands odpowiada za nawiązanie i koordynację długofalowej współpracy z Małgorzatą Sochą, sayHi.agency z kolei zajmuje się koncepcją kreatywną kampanii, kreacją oraz produkcją spotów telewizyjnych i digital.

Podstawą efektywnej współpracy ambasadorskiej i influencerskiej jest nie tylko perfekcyjne dopasowanie marki oraz Twórcy. Nasza kampania opiera się na maksymalnej synergii różnych kanałów (zarówno digital, jak i offline) i maksymalizacji korzyści wynikających z łączących markę oraz Ambasadorkę wartości. Te wartości zostały przekute na atrakcyjną i zrozumiałą dla odbiorców koncepcję kreatywną - komentuje Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands.

Kampania telewizyjna Olimp Collagen wystartowała 2 września, a współpraca z ambasadorką potrwa minimum rok.

Źródło: Friends&Brands, sayHi.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764