logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Malinowy Król: CU wspiera debiut nowej marki pomidorów

  PR 09.07.2019, przeczytano 2142 razy
ilustracjastrzałka

Malinowy Król to nazwa nowej marki pomidorów malinowych, a jednocześnie nazwa Stowarzyszenia, które jest jej właścicielem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-malinowy-krol%3A-cu-wspiera-debiut-nowej-marki-pomidorow,383179,artykul.html

Nowe Stowarzyszenie Malinowy Król (SMK) ma na celu integrowanie i reprezentowanie środowiska producentów pomidorów malinowych Tomimaru Muchoo. Liczy obecnie 35 członków, reprezentujących firmy, które dostarczają na rynek krajowy około 80 proc. pomidorów malinowych do wszystkich sieci handlowych. Stowarzyszenie powierzyło wprowadzenie marki na rynek Agencji CU Communication Unlimited. Zadanie dotyczy strategii, opracowania identyfikacji wizualnej Malinowego Króla (MK) oraz realizacji kampanii launchującej brand.

- SMK to nowy klient na rynku, ale mimo to, a może właśnie dlatego, współpraca układa się świetnie. Mamy dobre porozumienie, jaką markę chcemy stworzyć, jaką rolę ma ona odegrać w życiu Polaków. Jest w tym wątek misyjny, tym lepiej się pracuje nad Malinowym Królem. Klucz graficzny marki będzie mocno wyróżniający się, MK będzie dobrze zauważalny w sklepie. Hasło wprowadzające brand oddaje jego pozycjonowanie: Jego Smakowitość: Malinowy Król. Kampania jest już widoczna w miastach – mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU.

- Wprowadzenie nowej marki na rynek to zawsze ekscytująca przygoda marketingowa. Jesteśmy szczęśliwi mogąc nasze agencyjne kompetencje wykorzystać w doradzaniu SMK w całym procesie – dodaje Mirek Skotarczyk, Dyrektor Strategiczny CU.  

SMK jest organizacją rodzimych producentów, którzy stosują na polskim rynku bardzo nowoczesną, w pełni standaryzowaną uprawę pomidorów odmiany Tomimaru Muchoo. Ma ona doskonałe walory smakowe, o ile proces wzrostu przebiega w określonych warunkach. Nie wszyscy producenci pomidorów malinowych mają takie standardy. Stąd konieczność wprowadzenia marki, dzięki której konsumenci będą mogli rozpoznać jakościowe pomidory malinowe, których smak zawsze jest świetny.

- Mamy doskonały produkt, niestety trudno rozpoznawalny dla mniej świadomego  konsumenta. Chcemy mu i sobie ułatwić życie, nadając markę „Malinowy Król” pomidorom malinowym z naszych upraw. Dzięki temu konsumenci będą mogli odróżnić lepsze od gorszych, a my będziemy mogli brać odpowiedzialność jedynie za nasze produkty, z których jesteśmy dumni  – mówi Rafał Zarzecki, Prezes SMK.

Malinowy Król obejmuje panowanie w Auchan, Kauflandzie oraz DINO, wkrótce info o kolejnych podbojach. 

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764