logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Malownicze etykiety na produktach Żywiec Zdrój

  PR 24.07.2018, przeczytano 2815 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku Żywiec Zdrój świętuje 10. edycję programu „Po stronie natury”, jednego z najdłużej prowadzonych projektów proekologicznych w Polsce. Z tej okazji firma stworzyła jubileuszową edycję etykiet, zdobionych unikalnymi akwarelami. Każda z nich zainspirowana została pięknem miejsc, w których zrealizowane zostały działania programu. Limitowana seria jest dostępna w sklepach od czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-malownicze-etykiety-na-produktach-zywiec-zdroj,37345,artykul.html

W misji Żywiec Zdrój zapisana jest troska o naturę – to z niej firma czerpie krystaliczną wodę, którą codziennie dostarcza Polakom. Przez ostatnią dekadę Żywiec Zdrój wraz z Partnerami (Lasami Państwowymi, PTTK, Fundacją Ekologiczną ARKA oraz Organizacją Outriders) posadził łącznie aż 8 milionów drzew, odnowił ponad 1150 km szlaków i wsparł 133 lokalnych inicjatyw ekologicznych. Aby to uczcić, marka zaprosiła do współpracy polskiego artystę, który stworzył akwarele inspirowane miejscami, w których realizowane były działania programu. Obrazy ukazujące piękno tamtejszej natury, trafiły na jubileuszowe etykiety butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój, jak również na portfolio wariantów ze smakiem.

Piękno przyrody ujęte na akwarelach

Koncepcja wizualna oparta została na pięknie przyrody, otoczonej opieką programu „Po stronie natury”. Każdej grafice na etykiecie przypisana jest osobna historia danego miejsca. Znalazły się tam m.in. dolina Soły i okolice Hali Boraczej, gdzie posadzono miliony drzew oraz odnowiono setki kilometrów górskich szlaków. Ponadto, na etykiecie wody niegazowanej zostały pokazane okolice Pilska, gdzie w ramach projektu „Kwietne łąki” chroniona była bioróżnorodność oraz rodzime gatunki zwierząt i roślin. Historia z okolic Mirosławca nawiązuje z kolei do oczyszczonego wspólnie z mieszkańcami zbiornika wodnego oraz nasadzonych drzew, co w efekcie sprawiło, że w okolicy zamieszkały bieliki, a drugie największe w Polsce stado żubrów zyskało lepsze warunki do życia. Łącznie akwarelowych etykiet powstało dziesięć.

Jubileuszowa edycja butelek wspierana jest kampanią reklamową w kanałach OOH oraz digital. Za koncept oraz implementację namalowanych przez artystę akwareli na etykiety, OOH oraz kreacje digital odpowiada agencja H2O. Strategię digital koordynuje agencja VML Poland, zakup mediów – Mediacom, zaś działania komunikacyjne prowadzi agencja MSL.

Źródło: MSL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764