logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej

  PR 21.05.2024, przeczytano 285 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego oraz jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów, środowiska i klimatu. Zwiększenie rozpoznawalności systemu posłuży podnoszeniu konkurencyjności ekologicznych produktów spożywczych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mandcc-z-kampania-certyfikowanej-zywnosci-ekologicznej,404295,artykul.html

Pierwsza edycja kampanii rozpoczętej w 2022 roku przyniosła wzrost rozpoznawalności Euroliścia – unijnego symbolu umieszczanego na opakowaniach certyfikowanych produktów ekologicznych. Wśród odbiorców kampanii, pokolenia Z i milenialsów, odsetek konsumentów kojarzących logo Euroliścia z certyfikowaną żywnością wzrósł z 54,2 proc. do 67,7 proc.

Przyzwyczajenia żywieniowe polskich konsumentów zmieniają się, przesuwając się w kierunku produktów organicznych, uznawanych za świeże, naturalne i o wysokich walorach smakowych. W pierwszym roku pandemii sprzedaż żywności ekologicznej osiągnęła w Polsce rekordowe wyniki – konsumenci docenili zdrowe, nieprzetworzone jedzenie. Wkrótce potem trend ten został odwrócony, na co znaczący wpływ miał wybuchu wojny w Ukrainie, po którym nastąpił kryzys energetyczny i znacząco wrosły koszty życia w Polsce, w tym ceny żywności – mówi Elżbieta Radzka-Ferenc, prezes zarządu M&CC. Ograniczanie wydatków przez gospodarstwa domowe oraz rezygnacja z asortymentu BIO, traktowanego jako premium, przez niektóre sieci handlowe, to typowe reakcje w sytuacjach kryzysu, które mogą negatywnie odbijać się na wartości rynku żywności ekologicznej. Jednocześnie obserwuje się spłaszczenie różnicy w cenie między produktami ekologicznymi a konwencjonalnymi.

Misja i cele projektu zostaną zaprezentowane podczas konferencji prasowej w czerwcu bieżącego roku. Prócz tego, kampania będzie realizowana poprzez różne kanały i narzędzia komunikacji, w tym: telewizję, prasę, marketing contentowy i natywny na portalach horyzontalnych, influencer marketing, kampanię display, social media, SEM i SEO oraz targi branżowe. Działania potrwają do marca 2026 roku. Pracą zespołu odpowiedzialnego za realizację kampanii kieruje Agnieszka Oryszczyn, Account Manager. Bieżące informacje na temat kampanii można śledzić na stronie przestawsienaeko.eu/ oraz na profilach na Facebooku i Instagramie.

Promocja żywności i zrównoważonej konsumpcji to wizytówka M&CC

W 2023 roku agencja M&CC rozpoczęła realizację trzech kampanii promujących certyfikowaną żywność ekologiczną: "Dla głodnych zdrowia" dla BIO Planet, "A bio to wie" dla Piekarni Cukierni Putka oraz "Ekologia, Tradycja, Nowoczesność" dla Charsznickich Pól Natury. Od 2020 roku agencja prowadzi ogólnopolską kampanię dotyczącą zrównoważonego rybactwa "Karp Zdrowy z Natury", a wcześniej realizowała wieloletnie działania edukacyjno-promocyjne pod hasłem "Pokochaj olej rzepakowy". Przez ponad 20 lat M&CC była odpowiedzialna za komunikacją korporacyjną i CSR/ESG branży piwowarskiej.

Źródło: M&CC

www.mccpr.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764