logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kuchno dołącza do K+PR w roli Head of Tech & Consumer

  PR 05.01.2021, przeczytano 654 razy
ilustracja

Wraz z początkiem 2021 roku do zespołu Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno obejmując stanowisko Head of Tech & Consumer. Kuchno będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR’u produktowego agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kuchno-dolacza-do-k%2Bpr-w-roli-head-of-tech-and-consumer,389754,artykul.html

Marcin Kuchno to doświadczony ekspert związany z komunikacją marketingową od 2014 roku. Specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR-ze, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, startupami czy grupami telewizyjnymi. W ramach współpracy z Naczelną Radą Adwokacką poprowadził nominowaną do Złotych Spinaczy 2020 kampanie „Adwokat w każdym przypadku”. Odpowiadał za kierowanie zespołem wspierającym w zakresie brand PR producenta smartfonów OPPO. Pomagał w komunikacji wprowadzenia na polski rynek europejskiego lidera z zakresu rozwiązań telematycznych dla biznesu TomTom Telematics (a następnie Webfleet Solutions). Prowadził biuro prasowe dla kanałów telewizyjnych z grupy National Geographic oraz z grupy Discovery. Wspierał działania z zakresu media relations i influencer relations polskiego oddziału koncernu Microsoft.

Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach jak 24/7Communication, Remarkable Ones, d*fusion Communication, Flywheel oraz Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.  W przeszłości Marcin był odpowiedzialny również za działania komunikacyjne po stronie klienta dla marki Bobby Burger. Współorganizator cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów”, bloger, szkoleniowiec oraz felietonista mediów branżowych.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764