logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka Babyliss rozpoczyna nową kampanię na Tiktoku

  PR 08.08.2022, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania digital marki BaByliss – producenta sprzętu do stylizacji włosów. Akcja #BaBylissExpressYourself realizowana jest w ramach strategii komunikacji Get Your Look, realizowanej przez markę od 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-babyliss-rozpoczyna-nowa-kampanie-na-tiktoku,396835,artykul.html

BaByliss to modowa marka produktów do stylizacji włosów, a główna myśl, która jej przyświeca to: fryzura jest kropką nad i codziennej stylizacji. Motywem przewodnim kampanii BaByliss Express Yourself jest challenge na TikToku, a jej celem pokazanie, jak duży wpływ na efekt i charakter stylizacji ma fryzura.

W najnowszej kampanii marka BaByliss stawia na dotarcie w zupełnie nowym medium, z nową mechaniką, do nowej - młodszej grupy docelowej, zgodnie z ideą „fryzura jest kropką nad i stylizacji”. Poprzez wykorzystanie efektu „przed i po” chcemy pokazać jak wielki wpływ na charakter stylizacji mają dobrze wyglądające, zadbane włosy. Wiemy, że istnieje wiele sposobów wyrażania siebie i jest to idea, która przyświeca marce od lat. Wprowadzając na rynek coraz to nowsze produkty, stworzone w odpowiedzi na potrzeby kobiet, chcemy pomagać w wyrażaniu swojego stylu poprzez fryzurę. – Grzegorz Chmielecki, General Manager, BaByliss Polska

Nieustannie poszukujemy nowych kanałów dotarcia pozwalających na przedstawienie marki BaByliss. Dlatego w przypadku tej aktywności postawiliśmy na potencjał TikToka. Dla konsumentów lubiących bawić się modą, której fryzura stanowi nieodłączny element stylizacji nie tylko okazjonalnej, ale i tej codziennej. – Ewa Buczny, Managing Director GRUPA BUKKO

Działania obejmują kampanię TikTok Ads, influencer marketing oraz aktywację konkursową dla konsumentów.

Za koncepcję kreatywną kampanii, współpracę z influencerami oraz koordynację działań mediowych i contentowych z agencją centralną odpowiada agencja GRUPA BUKKO.

Strona kampanii: www.expressyourself.com.pl

Źródło: GRUPA BUKKO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764