logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka Emolium z kampanią w aplikacji Preglife

  PR 02.03.2024, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Emolium, marka tworząca specjalistyczne kosmetyki do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała rozpoczęła współpracę z Preglife, aplikacją edukacyjną skierowaną do przyszłych oraz obecnych mam. Kampania ma na celu rozwianie wątpliwości i mitów dotyczących emolientów oraz podkreślenie ich znaczenia w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-emolium-z-kampania-w-aplikacji-preglife,403302,artykul.html

Za realizację działań po stronie marki Emolium odpowiadają: Weronika Chełmińska-Jasik, Brand Manager Emolium (zarządzanie kampanią), Kamil Pawlak z działu E-Commerce oraz Karol Ząbczyk z działu sprzedaży (KAM). Zespół projektowy Preglife obejmują: Małgorzata Figat, Marketing & Business Development Manager (koordynacja projektu), Natalia Kruczek, Project Manager (analityka oraz optymalizacja kampanii), Gabriela Barnat, Head of Growth (wsparcie strategiczne).

ilustracjastrzałka

Emolium to kolejna marka, która stawia na precyzyjne targetowanie kampanii oraz buduje lojalność poprzez komunikację odpowiadającą na potrzeby grupy docelowej. W kampanii wykorzystane są formaty świadomościowo-performance’owe. W artykułach sponsorowanych zostały zawarte odpowiedzi na najczęstsze pytania kobiet w ciąży i świeżo upieczonych mam na temat emolientów oraz produktów niezbędnych do kąpieli maluszka. Za pomocą popup’ów oraz zakładki rabaty marka Emolium przekazuje informację dotyczącą kodu rabatowego przygotowanego specjalnie dla społeczności Preglife.

Preglife prowadzi cykliczne ankiety i badania wśród użytkowniczek, aby wspierać marki w poprawianiu doświadczenia z ich konsumentami. Za strategię biznesową na polskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim rynku odpowiada Bartłomiej Foszer.

Źródło: Preglife

preglife.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764