logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami

  PR 30.11.2020, przeczytano 327 razy
ilustracja

​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-jennifer-lopez-w-grudniu-z-influencerkami,389387,artykul.html

​Zapach Promise Jennifer Lopez Promise to kwiatowo-drzewna woda perfumowana inspirowana charyzmatyczną artystką. Nazwa produktu nawiązuje do słów samej J.Lo, która zachęca kobiety do składania obietnic samym sobie, aby stawały się lepsze każdego dnia, bez względu na pojawiające się przeszkody. Na początku listopada wystartowała kampania w mediach online, w ramach której realizowane są emisje dzienne i video na dużych formatach na portalach kobiecych, działania mobile z niestandardowymi kreacjami oraz programmatic.

​Na początku grudnia kampanię wzmocni aktywacja z udziałem influencerek, które dostaną od J.Lo spersonalizowane pudełka z wodą toaletową Promise i podpisem samej Jennifer Lopez. W działania promocyjne w kanałach social media zaangażowane będą m.in: Karolina Pisarek, Żaklina Ta Dinh, Klaudia El Dursi, Malwina Wędzikowska oraz Marcelina Zawadzka. Kampania, która potrwa do 15 grudnia, jest inspirowana akcją, w której Jennifer wysłała podobne paczki swoim przyjaciołom. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764