logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka York startuje z kampanią launchową

  PR 10.05.2023, przeczytano 445 razy
ilustracjastrzałka

Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność. Całość działań w obszarze strategii i kreacji, przygotowała poznańska agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Concept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-york-startuje-z-kampania-launchowa,399888,artykul.html

YORK to marka urządzeń i systemów HVAC (wentylacja, klimatyzacja i ogrzewanie), należąca do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.

Działania w ramach kampanii 360°obejmą kampanię digital (m.in. spoty wideo na YouTube, GDN, influencer marketing i content marketing) oraz telewizję (billboardy sponsorskie w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, m.in. w kategoriach takich jak: lifestyle, dom i ogród, sport itd.).

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu oraz zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki.

Grupa docelowa to właściciele i przyszli właściciele domów jednorodzinnych, którzy budują bądź modernizują swój dom; osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność; osoby ceniące sobie innowacyjne rozwiązania technologiczne, oszczędność energii oraz troskę o środowisko naturalne.

Agencja Chapter1 jest autorem strategicznej koncepcji, idei platformy komunikacyjnej „YORKONOMY” i jej przełożenia na kreację. Kampania ma charakter launchowy, właśnie rusza, a jej główne hasło brzmi „#YORKONOMY. Ogłoś domową niepodległość”.

Jak tłumaczy Krzysztof Drzazga, Head of Concept w agencji Chapter1, ta koncepcja to odpowiedź na bardzo aktualny insight - w obecnie bardzo niepewnych czasach (gospodarczo i politycznie), nawet we własnym domu (który zawsze był dla właściciela ostoją i pewnym gruntem) przestajemy się czuć bezpiecznie i pewnie, czujemy trochę jakby ktoś nami rządził (np. z powodu wysokich cen energii).

W odpowiedzi na ten insight marka YORK, dzięki swoim rozwiązaniom, pozwala uniezależnić się od tego rozchwianego świata. Uczynić ze swojego domu własną, znów autonomiczną, przestrzeń. Niezależną od polityków, wahań cen czy zmian klimatu. Istotą pomysłu jest pokazanie, że możesz, niczym Państwo, ogłosić „niepodległość”, dzięki pompom ciepła. Aby opowiedzieć o tych benefitach, używamy języka, który tak często słyszymy w newsach - Krzysztof Drzazga.

I stąd komunikat „Z pompą ciepła YORK znów przejmiesz rządy w swoim domu!” oraz hasła kampanijne nawiązujące klimatem do retoryki „gospodarczo-politycznej”, takie jak:

  • Ogłoś domową niepodległość
  • Przejmij kontrolę nad budżetem
  • Zostań domowym ministrem skarbu
  • Ogłoś reformę grzewczą
  • Zostań ministrem środowiska

Ideę tę najlepiej wizualizuje krótki film:

W ramach akcji Chapter1 przygotowała także stronę www dla marki York, która również właśnie startuje: https://www.pompycieplayork.pl/

Agencja zajęła się też przygotowaniem materiałów na potrzeby komunikacji B2B marki York, w tym m.in. produkcją filmową serii filmów szkoleniowych dla instalatorów.

Wszystkie te działania są wynikiem wygranego przez Chapter1 na początku roku przetargu marki YORK, przeprowadzonego przez spółkę HBH, przedstawiciela tego brandu w Polsce.

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

Dodatkowe informacje:

Chapter1 to poznańska agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764