logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marzenia zw kampanii GOdreams Banku BNP Paribas

  PR 07.05.2025, przeczytano 381 razy
ilustracja

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą usługę GOdreams, która umożliwia użytkownikom odkładanie pieniędzy na spełnianie marzeń. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada zespół Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marzenia-zw-kampanii-godreams-banku-bnp-paribas,408676,artykul.html

Usługa GOdreams z Kontem Pełnym Marzeń to darmowa usługa Banku BNP Paribas, dostępna w aplikacji mobilnej GOmobile. Jej ideą jest ułatwianie realizacji marzeń klientów banku poprzez zarządzanie swoim budżetem w bardziej przemyślany i zbalansowany sposób. Zebrane środki będą oprocentowane na poziomie do 8% w skali roku. Ponadto, użytkownicy będą mogli skorzystać z ofert partnerów i otrzymać zniżki w wybranych kategoriach marzeń dostępnych na stronie godreams.pl

Kampania przebiega w dwóch etapach, w pierwszym, którego celem jest zbudowanie zaangażowania wykorzystane są media społecznościowe. Istotnym elementem komunikacji jest wprowadzenie postaci Trenerki Marzeń oraz jej zespołu influencerów wspierających użytkowników w odkrywaniu i realizacji marzeń.

Drugi etap kampanii, który skupi się na prezentacji usługi w aplikacji GOdreams oraz pokazaniu jak różne plany odkładania środków pomagają realizować marzenia, będzie widoczny w telewizji, online video, kinach, social mediach i kanałach digitalowych.

Media w kampanii, która potrwa do końca czerwca zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media, za koncept kreatywny odpowiada Garden of Words oraz Publicis.

Źródło: Havas Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764