logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard razem z Cybersport.pl przygotuje niespodzianki dla uczestników esportowej imprezy

  PR 06.02.2019, przeczytano 664 razy

Kontynuując zaangażowanie w sponsoring esportu Mastercard, wraz z portalem Cybersport.pl i najbardziej znanymi osobistościami polskiego gamingu zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będą bilety specjalne na wielkie święto esportowej rywalizacji w Katowicach (28 luty – 3 marca). Inicjatywa jest efektem oficjalnego partnerstwa Mastercard i portalu Cybersport.pl - serwisu traktującego o esporcie i grach esportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-razem-z-cybersport.pl-przygotuje-niespodzianki-dla-uczestnikow-esportowej-imprezy,381128,artykul.html

Zgodnie ze swoją globalną strategią, Mastercard angażuje się w świat esportu również w Polsce. Punktem przełomowym jest nawiązanie współpracy z branżowym portalem Cybersport.pl, wspólnie z którym w najbliższym czasie planowane są liczne aktywności angażujące fanów gier komputerowych.

Ekskluzywne bilety do wygrania

Pierwszym z tych działań jest startujący 5 lutego konkurs, w którym będzie można wygrać ekskluzywne bilety na największą imprezę esportową na świecie, odbywającą się w katowickim Spodku. Szczegółów związanych z konkursem fani gier mogą szukać na kanałach społecznościowych Kingi Kujawskiej, popularnej prezenterki współpracującej z ESL Polska, Wiktora “TaZa” Wojtasa, zawodnika Black Devils, oraz Reziego, jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów.

Nagrodami w zabawie będą bilety na decydujące spotkania turnieju rangi Major w Katowicach. Nie będą to jednak standardowe wejściówki, a podwójne, ekskluzywne bilety. Obejmują one nie tylko wejście do Spodka, ale także nocleg w hotelu na czas trwania imprezy oraz wycieczkę po całym wydarzeniu, również w te miejsca, które dla większości odwiedzających nie są dostępne. Nagroda ta wpisuje się w filozofię marki opartą na motywie Priceless. Zgodnie z nią Mastercard dostarcza posiadaczom swoich kart bezcenne emocje i doświadczenia, a w tym przypadku jest to zakulisowa wizyta po arenie esportowych zmagań.

- Popularność esportu rośnie w niebywałym tempie, a turnieje odbywające się w Katowicach każdego roku są tego najlepszym przykładem. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Cybersport.pl, pozwala nam wkroczyć w świat esportu także na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w ich pasji, a poprzez konkurs z influencerami, zapewniać dodatkowe, bezcenne emocje – mówi Paweł Kotowski, dyrektor ds. marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Zaangażowanie na poziomie globalnym

Esport jest jednym z filarów strategii działań marketingowych Mastercard. Firma została pierwszym oficjalnym, globalnym sponsorem League of Legends (LoL), najpopularniejszej esportowej gry na świecie. Mastercard jest wyłącznym dostawcą usług płatniczych w czasie wydarzeń organizowanych przez LoL, głównie są to trzy cykliczne, globalne turnieje: Mid-Season Invitational, All-Star Event oraz najważniejsze wydarzenie w świecie esportu, Mistrzostwa Świata.

Esport w skali globalnej jest trendem o bardzo szybkiej dynamice rozwoju. Wg ekspertów w minionym roku jego wartość miała po raz pierwszy przekroczyć miliard dolarów.

Źródło: Mastercard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764