Mateusz Sosnowski awansował w strukturach polskiego biura Circlewise, obejmując stanowisko Media Strategy Managera.
Circlewise AS to międzynarodowa firma z centralą w Norwegii, dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital, z naciskiem na programy partnerskie in-house. Działa na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. Polsce, Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie, na Łotwie. Warszawskie biuro Circlewise jest hubem firmy na region CEE i przyczółkiem na potrzeby rozwoju biznesu firmy na kolejne rynki europejskie.
Do tej pory Mateusz Sosnowski pełnił funkcję Senior Performance Account Manager. W tej roli zajmował się obsługą dużych domów mediowych oraz kluczowych klientów, takich jak np. home&you czy Pracuj.pl. Był także odpowiedzialny za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów Circlewise.
Obecnie, na stanowisku Media Strategy Managera, będzie odpowiedzialny za rozwój nowych narzędzi akwizycyjnych i automatyzujących procesy mediowe dla e-commerce, opartych na zaawansowanej analizie custumer journey, oraz za budowę na ich bazie strategii sprzedażowych dla kluczowych klientów firmy na wszystkich rynkach europejskich – m.in. dla marek takich jak eObuwie czy Modivo.
- Awans Mateusza związany jest z udostępnieniem w ramach platformy technologicznej Circlewise nowego narzędzia do atrybucji sprzedaży, czyli pomiarów udziału poszczególnych kanałów komunikacji w generowaniu sprzedaży online naszych klientów. Rozwiązanie w wersji beta testowane jest od początku 2021 roku i już wkrótce, w pierwszym kwartale 2022 roku, będzie dostępne jako standardowa funkcjonalność panelu Circlewise – komentuje Paweł Lebiedziński General Manager CEE, Circlewise.
Źródło: Circlewise