logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Sosnowski Media Strategy Managerem w Circlewise

  PR 06.12.2021, przeczytano 794 razy
ilustracja

Mateusz Sosnowski awansował w strukturach polskiego biura Circlewise, obejmując stanowisko Media Strategy Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-sosnowski-media-strategy-managerem-w-circlewise,394016,artykul.html

Circlewise AS to międzynarodowa firma z centralą w Norwegii, dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital, z naciskiem na programy partnerskie in-house. Działa na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. Polsce, Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie, na Łotwie. Warszawskie biuro Circlewise jest hubem firmy na region CEE i przyczółkiem na potrzeby rozwoju biznesu firmy na kolejne rynki europejskie.

Do tej pory Mateusz Sosnowski pełnił funkcję Senior Performance Account Manager. W tej roli zajmował się obsługą  dużych domów mediowych oraz kluczowych klientów, takich jak np. home&you czy Pracuj.pl. Był także odpowiedzialny za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów Circlewise.

Obecnie, na stanowisku Media Strategy Managera, będzie odpowiedzialny za rozwój nowych narzędzi akwizycyjnych i automatyzujących procesy mediowe dla e-commerce, opartych na zaawansowanej analizie custumer journey, oraz za budowę na ich bazie strategii sprzedażowych dla kluczowych klientów firmy na wszystkich rynkach europejskich – m.in. dla marek takich jak eObuwie czy Modivo.

- Awans Mateusza związany jest z udostępnieniem w ramach platformy technologicznej Circlewise nowego narzędzia do atrybucji sprzedaży, czyli pomiarów udziału poszczególnych kanałów komunikacji w generowaniu sprzedaży online naszych klientów. Rozwiązanie w wersji beta testowane jest od początku 2021 roku i już wkrótce, w pierwszym kwartale 2022 roku, będzie dostępne jako standardowa funkcjonalność panelu Circlewise – komentuje Paweł Lebiedziński General Manager CEE, Circlewise.

Źródło: Circlewise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764