logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics

  PR 19.01.2022, przeczytano 893 razy
ilustracjastrzałka

Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/matteo-berrettini-w-tenisowej-druzynie-asics,394449,artykul.html

Włoski tenisista ma za sobą najlepszy rok w karierze, który zakończył na 7. miejscu w rankingu ATP.

– Cieszę się, że mogę reprezentować markę z 70-letnim dziedzictwem oraz wartościami, z którymi mocno się utożsamiam. Sport wywiera pozytywny wpływ nie tylko na ciało, ale również umysł, dlatego filozofia Sound Mind Sound Body (w zdrowym ciele, zdrowy duch) jest mi szczególnie bliska. ASICS to jedyna znana mi marka, która projektuje obuwie w oparciu o styl gry. Na korcie potrzebuję przede wszystkim dużo wsparcia i stabilności. Testując GEL-RESOLUTION 8, od razu poczułem, że znalazłem idealne buty dla siebie, które pozwolą mi wejść na jeszcze wyższy poziom. Nie mogę doczekać się nadchodzącego sezonu – powiedział Matteo Berrettini.  

Nowy ambasador marki będzie występować na korcie w modelu ASICS GEL-RESOLUTION 8, który został wprowadzony na rynek w 2020 r., szybko zjednując sobie sympatię zarówno amatorów, jak i zawodowców ze względu na wyjątkową stabilność, elastyczność, wsparcie oraz ochronę stopy. W damskiej odmianie tych butów występuje między innymi najlepsza polska zawodniczka, Iga Świątek.

- Witamy Matteo w naszej tenisowej rodzinie, dostrzegając jego olbrzymi potencjał, energię oraz pozytywne nastawienie. Jego niepowstrzymana chęć do doskonalenia własnych umiejętności będzie napędzać nas do jeszcze większego rozwoju naszych produktów w każdym aspekcie. Jesteśmy przekonani, że już wkrótce bezpośrednio zaangażuje się w proces tworzenia nowych modeli butów w oparciu o własne doświadczenie i indywidualne spostrzeżenia – dodał Motoi Oyama, prezes i dyrektor generalny ASICS.

Źródło: ASICS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764