logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mazowiecki Urząd Marszałkowski z kampanią dla kierowców

  PR 07.02.2024, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie prowadzi szeroko zakrojoną kampanię, której celem jest poprawa bezpieczeństwa na drogach. Za kreację odpowiedzialna jest agencja kreatywno-brandingowa Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mazowiecki-urzad-marszalkowski-z-kampania-dla-kierowcow,403026,artykul.html

Celem kampanii jest przede wszystkim podniesienie świadomości kierowców na temat czekających na nich zagrożeń drogowych oraz zmiana nawyków, co w dłuższej perspektywie przełoży się na poprawę bezpieczeństwa na drogach.

Kierowcy mają wpływ na wiele czynników, które mogą poprawić bezpieczeństwo - mówi Sylwia Dudzińska Client Service Director agencji Lotna, koordynująca projekt - to czy jesteśmy wyspani, czy mamy działające światła, czy sprawne wycieraczki zależy tylko od nas jako kierowców. Na tych, kontrolowanych przez kierowcę, aspektach skupia się nasz przekaz.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania składa się z 5 odsłon – mówi Piotr Flis, co-owner agencji, autor konceptu - Każda z nich to scenka obrazująca zwykłe zdarzenie drogowe, które może przydarzyć się każdemu, kto wsiada za kółko. Jednak każdej z tych sytuacji można było uniknąć działając zawczasu. Oddzielne layouty połączone są prostymi i mocnymi hasłami.

Tematy, na których koncentruje się przekaz – nadmierna prędkość, pierwszeństwo pieszego na pasach, odpowiednia widoczność, właściwe oświetlenie oraz zachowanie odległości pomiędzy pojazdami – to najczęstsze przyczyny wypadków i kolizji na naszych drogach.

Kampania prowadzona będzie w Internecie oraz na nośnikach OOH w lutym oraz kwietniu 2024.

Źródło: Lotna

lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764